Diskuze
Konkurence drtí cenu jízdenek na Slovensko, Dráhy o čtvrtinu zlevní
Děkujeme za pochopení.
M92a26r38e81k 16G20r42u52f69í13k
Tak nějak jsem zjistil že přes den to bude do Košic levnější pendolinem než přes noc obyčejným rychlíkem což je poněkud divné
L65i60b52o46r 33F78o63l33t33ý28n11e19k
Dost mě štve, že ačkoliv se ČD tváří, že mají ceny podle kilometrů, tak jak je konkurence, hned to jde i levněji :( Takže když jedu z Brna do Prahy, tak to vyjde na polovinu, než kratší cesta k našim na Valašsko :(
R32a12d72e10k 18J65a26n13a49t17a
Dělal byste to jinak? Pokud ano, jak byste dozorčí radě vysvětlil pokles výnosů?
V71e81r36o11n75i40k66a 92Š80k95v56á95r97o19v65á
Žasnu, kde Idnes přišel s cenami ČD do Košic za 630Kč a do Žiliny ještě levněji, ať hledám, jak hledám, na internetu i na pokladnh ČD, tak tak nízkou cenu jsem nikde nenašla.
R67a57d48e62k 76J75a83n28a20t58a
1) běžte na http://www.cd.cz
2) klikněte na "eShop"
3) zadejte odkud "Praha"
4) zadejte kam "Košice" nebo "Žilina"
5) klikněte na "Vyhledat"
Bylo to tak těžké?
B86r61o20n44i73s51l52a61v 56G92a61b17r38y11š
Nestačím žasnout, kolik lidí se nechá utáhnout na žlutou barvu a kafe s novinama. Rozumím tomu, že ČD potřebovaly konkurenci jako prase drbání, ale... Kolikrát si sami diskutující nevidí do pusy. Jednou napíšou, že ČD vozí vzduch, pak zase, že musí stát na chodbách. Tak si vyberte. Jestliže se např. mezi Prahou a Košicemi (dejme tomu jen tímto směrem) chce přepravit 10000 lidí (čísla jsou fiktivní, pro pochopení příkladu a principu), přičemž RJ může do každého vlaku naložit cca 600 lidí a jezdí 5x za den, kam se nacpe dalších 7000 lidí? No do ostatních vlaků. Pokud by ČD měly stejnou soupravu pro 600 lidí s povinnými místenkami a taky jezdily na trase jen 5x denně, co další 4000 lidí? Ti budou muset jet jindy nebo se na vlak vykašlou vůbec a dopravce přijde o tržby. Zkuste předložit nějaké relevantní a smysluplné návrhy, jak byste situaci řešili, když si myslíte, že ČD dělá něco špatně.
P63a44v49e17l 77Š50m72í41d86e63k
Pan Sůra nezklamal, zase pochvala žlutýmu.
J25a51n 71J92e34m58e75l19k93a
Pendolíno má jezdit na Brno a Bratislavu. Tak se pouze opičí a stejně jich tam bude zase moc. Jestli navíc Fico zavede ten svůj nesmysl.. Ale já jsem rád. Aspoň lístky budou za konkurence schopné ceny, budou přehledné(bez zákaznických karet), vlakové spojení použitelné(rychlejší, čisté). Nebudou pokuty za chybějící rezervace do slovenského IC a dalši nástrahy. Kéž by měl Jančura přípoj v Žilině na Bratislavu. Nebudu jezdit na Břeclav.
M84a63t44ú23š 25B95e90n69a25k
Prečo by malo jazdiť totálne nesystematicky na Bratislavu? Cez Bratislavu jazdia EC Praha -Ba - Budapešť, toto by bolo niečo totálne vytrhnuté z celkového kontextu dopravy. Navyše spojenie na Košice je len predĺženie ramena Praha - Ostrava, kde by inak tá jednotka chýbala.
J67a55r27o49s32l11a82v 95M93e95d18u21n47a
netuší někdo, dá se s jízdenkou Praha-Košice za 500 dojet jen do Bratislavy?
T12o85m86á37š 19N84o98v36o58t61n90ý
Jízdenka Praha - Košice není rozhodně směrována přes Bratislavu, takže nedá.
V76l51a49s29t30i34m21i85l 80H57a72l41b46i75c29h
Za komunistů jsem platil z Liberce do Bardejova rychlíkem 95Kč.
J86i85ř16í 69K87á19b93r35t
Zkuste jednou jet do Košic vlakem ČD R 443 Šírava,to je žážitek.Jet vlakem EC nebo IC ,to je jiné kafe.
J71a80n 61J63e74m68e84l32k40a
Jojo:-) Super retro:-) Člověk uvědomí, co se vše změnilo.. Do Ostravy téměř 4 hodiny. 3:50. Pěkně v klidu na spotřebu :-) Na tom je krásně vidět, jak po příchodu soukromníků došlo ke zkrácení doby jízdy na 3:20 resp 3:07. Jak to zbytečně natahovali. A to mají podobný počet zastávek. Doufám, že se jim povede zkrátit cestu do Košic alespoň o 40 minut. Sice první Jančurův jízdní řád vypadá že ne, protože ho nutí stát 6 minut v každé slovenské zastávce. Ale aspoň se ukáže ta nesmyslnost. A na to že jede přes nepreferovaný (ne Vsetín, ne Bohumín), ale logický Havířov..
F89r39a54n50t60i89s24e89k 97M93r81z90e93n14a
Cvicne jsem zkusil overit cenu, jak CD doplaci na ZTP. Tak cena se ZTP prukazem do Kosic 765kc ( podle jejich rezervacniho systemu). Zakonite musi kazdej invalida skocit do vlaku Jancurovi, kdo pak na koho doplaci?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...