- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já osobně považuji neschopnost rychle a efektivně stavět chybějící dálnice za naprosté fiasko a nebetyčnou ostudu. Kdykoli se rakouští kamarádi zeptají, kdy konečně přijedou do Prahy po dálnici, mohu se hanbou propadnout. :(
Celá D4 je nesmysl. ŘSD by měla dokončit D3 a D52 až na hranice, celou D35 a oni se zabývají zbytečnou D4. I páteřní D1 je dodnes nedokončena, U Ostravy zvlněná už 10 let! ŘSD by měli zrušit, jsou to jen zbyteční darmožrouti.
Já souhlasím, že D4 nedává moc smysl a nebýt PPP tak by se asi nestavěla nyní. Ale na těch úsecích je větší intenzita dopravy než na většině D6 a D7.
Když vidím, jak se na úseku Písek-ČB jezdí prasácky teď (plná čára není zeď, předjíždím, uhněte) tak si nejsem jist, zda třípruh pomůže bezpečnosti. Snad jen kdyby tam udělali alespoň pořádné připojovací pruhy...
Prosím aspoň v době Corovaviru nepište směšné články o výstavbě dálnic a obchvatů, je to ještě větší katastrofa než Covid
90 km/h ? To tady nekterym asi praskne zilka.
Proč to dělat pořádně, když to jde udělat blbě.....
Jižní Čechy jsou dopravně zanedbané dlouhodobě.
Co na to Kuba ?
Preferuje ten tunel v Kubově huti.
Dálnićní síť v ČR je slabá. Tak proč by dálnice vedla do Horní Dolní. Střidavý třípruh jim bude stačit. Pane premiére děkujeme!
Škoda, že pseudonovináři z t-Lupy neumějí vložit do článku mapu.
Klasika iDnes: píše se o dopravní stavbě, takže se nebudeme zdržovat zákresem do mapy (který už beztak n mapy.cz existuje), ale ke článku připojíme nic neříkající fotka dvou mostů přes dálnici.