ilustrační snímek | foto: Depositphotos

E-shop za 40 milionů. Zakázky na dálniční známky směřují k státnímu Cendisu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ministerstvo dopravy pracuje na tom, aby mohlo spustit výběr dálničního poplatku bez nutnosti vylepování papírových známek na přední skla osobních aut. Nová zakázka na e-shop a správu databáze registračních značek projíždějících vozidel má podle Havlíčka vyjít na 40 milionů korun a následná správa systému na 88 milionů.

Už více než měsíc uplynul od odvolání Vladimíra Kremlíka z postu ministra kvůli nezvládnutí jedné ze zakázek na distribuci elektronických dálničních kuponů. Kremlíkův nástupce Karel Havlíček zakázky rozjednané svým předchůdcem obratem zrušil.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se