náhledy
Joe Sutter (1921 - 2016), šéfkontruktér legendárního Boeingu 747
Autor: montáž: Pavel Kasík - Technet.cz
Největší Airbus je cestujícími hodnocen pozitivně. Letadlo je uvnitř velmi tiché a díky velikosti je ve vzduchu stabilní a klidné. Je to samozřejmě částečně dáno tím, že je to moderní konstrukce, většina dálkových letadel ve službě je konstrukčně ze šedesátých (B747) až osmdesátých let (Boeing 777 nebo Airbus A330/340).
Autor: Airbus S.A.S.
Airbus A380 vyžaduje speciální úpravy letiště. Třeba na Ruzyni se musely upravovat nástupní mosty, jiná letiště musela upravovat třeba pojezdové dráhy nebo pořizovat nové vybavení. Ale v principu není A380 o tolik větší než Boeing 747 (který do Prahy létá pravidelně už dlouho). Rozdíl je spíš v kapacitě, a tudíž i v zázemí letiště pro odbavení. Ani jedno z letadel obvykle na menší letiště nelétá.
Autor: Airbus S.A.S.
Prototyp Boeingu 727 během výroby.
Autor: The Museum of Flight
Na nejdelší let světa Qatar Airways vyšle Boeing 777-200. Ve své flotile, která čítá na sto letadel, jich má společnost devět.
Autor: Qatar Airways
Flybe má ve flotile například proudová letadla Embraer E175. Ta ale na linku do Prahy nenasadí, zatím počítá s turbovrtulovými letadly ATR.
Autor: Flybe
Embraer Phenom 300
Autor: Embraer
Embraer Legacy 135BJ
Autor: grossmannjet.com
Embraer Phenom 300
Autor: Embraer
Airbus A380
Autor: AP
Airbus A380.
Autor: Airbus
Poprvé vzlétl Boeing 737 MAX
Skyacht One
Autor: SottoStudios