Diskuze
Soumrak jumbojetů se blíží. Provozovat vzdušné Titaniky je drahé
Děkujeme za pochopení.
K71a39r41l 39R40i84e45g80e70l
Velka letadla se na oblohu v blizke budoucnosti zase vrati v zcela novych typech s novymi velmi uspornymi typy pohonu, vcetne vrtulovych....vrtule budou pohanene lacinymi a jednoduchymi elektromotory, kterym energii bude dodavat jedna nebo dve "proudove" turbiny
S13t78a39n 73N11o58v74á62k
Velké letadlo, rozpětím srovnatelné s A380, poháněné elektromotorem a vrtulí tady už jednou bylo. Ovšem ta přepravní kapacita byla poněkud měnší...
M43i32c20h58a46l 40M17i26l92l80e32r
A380 je porad me nejoblibenejsi letadlo.
M97i52c55h32a78l 42M87i63l90l87e57r
predevsim na tech dlouhych letech nad 7 hodin a obzvlast na tech 14hodinovych.
M92i34r71o31s53l23a96v 95S56u13c40h57y
Nechci strašit, ale co se stane s dvoumotorákem, když trefí hejno ptáků a odejde mu jeden motor? Jak je na tom ve srovnání čtyřmotorák?
K87a11r15l 34R97i34e23g46e13l
Je na tom naprosto stejne, obrovska saci sila pomerne blizko sebe umistenych motoru si to hejno "rozdeli", dva vysadi, jednomu poklesne tah a na jeden se ctyrmotorak ve vzduchu neudrzi...
S81e27i57d56l 59P41e23t93r
To, že éra čtyřmotorů pomalu ale jistě končí se ví již dost dlouho, tedy minimálně od doby kdy ETOPS přesáhl 5 a dnes dokonce i přes 7 hodin.
A 380 by v klasických komerčních podmínkách nejspíš nikdy ani nevznikl.
Celé je to prodotovaný projekt EU, která zase jednou chtěla něco "dohnat a předehnat", v tomto případě B 747. Avšak jednak o 45 let později a hlavně kdy sám Boeing již žádné závratné sumy do této třídy odmítl investovat , a pak v naprosto jiných ekonomicko - provozních podmínkách než byly v 70.letech ...
Analogie Concordu vs. L2000 resp. B -2707 z konce šedesátek se vcelku nabízí ..
P82a73v84e40l 27D33v73o19ř62á12č95e84k
Koupíme A380 pro naše ČSA. Je v akci....
M75a93r22t96i43n 76H36a62r65t66i74g
Dnes už ne do ČSA, ale jako služební letoun Slavie Praha by to vyjít mohlo.
T20o87m79á51š 54V72a96l62d64e82r
Příklad. Do Kataru je určitě lepší letět A380 a ne A320. Vždy se mi lépe lítalo ve velkokapacitním letadle než místní linkou, v 737, nebo A320 která naštěstí trvala max 1,5h.
D66r71a57h83o80m60í88r 70S20t49r28o47u87h15a60l
Pamatuju si, jak slibovali, že A380 bude mít mnohem nižší provozní náklady.
M22a82r14t59i38n 26K98a74r52á46s81e29k
Taky ze A380 pokud je plna, ma nizsi provozni naklad na sedacku, nez plne mensi letadlo....
Problem je v tom, ze linek, kde muze A380 letat stabilne dostatecne plna je omezeny pocet...
M46a65r49t41i12n 23R73y54š35a85v91ý
Pro mě je nejúžasnější Airbus A380. Nedávno jsem viděl film o jeho vývoji a je úžasné co ten tým lidí dokázal. Např koncept vejcovitého profilu. Do té doby se dělali profily kruhové a právě ten vejcovitý umožnil umístění více cestovních míst. Naprosto nové materiály pro trup letadla. Řešilo se i to, aby letadlo při průletu vytvářelo co nejméně turbulencí (nevzpomenusi jak se tomu odborně česky říká)
K11a75r95l 64R70i68e42g62e48l
V tom je sila EU! Schopnost dat dohromady lidske a vyrobni capacity z mnoha okolnich statu, me fascinuje ta logistika - ten "tanec komponentu" po francouzskych silnicich a vzduchem. U Boeinga vse na jednom miste v Seattlu...nove nejsou jen materialy ale celkovy pristup, filosofie oddeleni servisu od vyroby a neustale inovace...
O22d84s79t60r32a33n13ě67n96ý 14U46ž98i41v52a15t70e18l
J43i13r82i 14B28e79r33g79e68r
Nejkrasnejsi dopravni letadlo vsech dob. B747 + PAN AM
J79i79r88i 69C86e38e
Nejkrásnější dopravní letadlo všech dob je Lockheed Constellation.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...