náhledy
Smontování jednotlivých částí dopravního letadla A380 probíhá v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Airbus A380 je osazen čtyřmi motory Engine Alliance řady GP7200.
Autor: Airbus
Montáž dopravního letadla Airbus A380
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Práce na kýlu dopravního letadla A380 v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Připevnění svislé ocasní plochy dopravního letadla A380 v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Smontování jednotlivých částí dopravního letadla A380 probíhá v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Poslední prací na největším airbusu je barevný nástřik ve speciální hale. Těch mají v Toulouse hned pět.
Autor: Airbus
Smontování jednotlivých částí dopravního letadla A380 probíhá v závodě Airbus nedaleko francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Jednotlivé části dopravního letadla Airbus A380 se vyrábějí po celém světě. K finálnímu sestavení se svážejí na montážní linku (takzvanou FLA) u francouzského Toulouse.
Autor: Airbus
Nové dopravní letadlo Airbus A380 stojí v přepočtu více než 8 miliard Kč.
Autor: Airbus
Na pražském letišti dosedl po sobotním poledni Airbus A380 ve speciálním zbarvení United for Wildlife (1. července 2017).
Autor: Petr Adámek, Letiště Praha
Na pražském letišti dosedl po sobotním poledni Airbus A380 ve speciálním zbarvení United for Wildlife (1. července 2017).
Autor: Petr Adámek, Letiště Praha
Londýnské letiště City má dráhu o délce 1500 metrů, proto sem mohou jen menší letadla. Největším strojem pro přistání je Airbus A318.
Autor: British Airways