![]() |
J88a69n 79S36k80ý25p60a69l42a 7937852222701Airbus provedl v poslední dekádě dva mistrovské tahy, které se mu nyní v krizi neuvěřitelně zúročí. První byl odkup programu Bombardier CRJ za 1 kanadský dolar a přejmenování na Airbus 220. firma tak má malé regionální letadlo, vysoce úsporné. Nic takového Boeing nemá. Malá letadla nyní budou hrát mnohem větší roli. Druhým esem v rukávu je A321XLR, letadlo s jednou uličkou a skvělou ekonomikou provozu, přitom schopné létat trasy jako Paříž - východní pobřeží USA, nebo Austrálie - Japonsko. Na těchto trasách zatím byly zapotřebí velká dvouuličková letadla, jejich provoz je ovšem drahý. Při oživování letectví bude A321XLR naprosto skvělým typem letadla. Boeing má v této třídě pouze obstarožní B757, v Evropě prakticky nepoužívaný, provozně na dnešní dobu drahý. I kdyby Boeing nezasáhly problémy s MAXem, tak prostě odpovědi na tyto dvě letadla nemá, přitom toto jsou typy, které se velmi hodí do post-Covidové doby. |
![]() |
P60e48t14r 81M97i46c63h54a16l 2820814481412Ono se to kyvadlo za pár let stejně zase zhoupne na druhou stranu velké louže a situace se obrátí. BTW, jsem zvědavý na ty Číňany. Dost pochybuji, že se jim podaří v civilizovaném světě získat nějaký významnější podíl na trhu. |
![]() |
J72a18n 64M41a76c13k 5837552312185Uz jsem se lekl ze je na fotce Luftjarda Tvrdik, co poslal CSA na buben.. |
![]() |
M94a49r59c52e22l 62B43a94k92o20š 4731846943.... tak v článku zabudli na jednu vec .... že za situáciu v Boeingu môžu aj nedávne nešťastné udalosti ktoré odkryli tých negatív viac |
![]() |
F17r51a60n62t40i56š81e86k 96N86o48v52á51k 1146117279827Porovnávat "státní podnik" Airbus s firmou Boeing je směšné, tato evropská díra na peníze se nemůže nazývat firmou v pravém smyslu toho slova, kam se na Airbus hrabou národní podniky z doby RVHP. |