Diskuze

Souboj o online módu. Zoot se vrací, ale Zalando a About You ho předběhly

Dřívější jednička tuzemského online trhu s módou, společnost Zoot, v rámci restartu po insolvenci chystá v srpnu otevření prodejny na pražském Černém Mostě. Jeho silní evropští konkurenti Zalando a About You zatím vsadili na agresivní marketingové kampaně a slevy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

T11o28m43á56š 75B49u81r87a

10. 8. 2019 4:58

Probůh, kde dnešní mladá generace nechala rozum? Přece oblečení, stejně jako třeba obuv a některé další komodity, je nutno vyzkoušet fyzicky. Nejen z hlediska, jak ten který kus padne, nýbrž také proto aby se dala posoudit kvalita produktu. Což ani jedno na displeji nelze. A to nemluvím o tom, že ti, co volí tuto cestu si nemalou měrou vědomě snižují zákaznický komfort tím, že ignorují možnost inspirace přímo v prodejně.

Navíc je iluzorní jakýkoliv přínos takovéhoto způsobu pořizování oblečení, neboť učastník této hry na nákup je stejně nucen se někam pro objednané zboží dostavit. Takže ani zde nelze nalézt žádný podstatný přínos pro P. T. zákazníka. Perepetie s případným reklamačním řízením raději snad ani nedomýšlet.

Něco jiného by ovšem bylo, kdyby to u těchto novodobých podomních obchodníků fungovalo obdobně jako dejme tomu u potravinových e-shopů, kde Vám objednané buď za uznávací poplatek anebo dokonce zdarma dovezou v určeném časovém rozmezí až do bytu. Včetně ev. výnesení zboží do jakéhokoliv patra. Ano - to by potom jistý půvab mít mohlo. Ale takhle?

0 1
možnosti

Nejsem nějaký velký nakupovač módy, ale systém Zootu, kdy si můžete objednat na jejich výdejnu větší množství kusů v různých velikostech, tam si to v klidu vyzkoušet a koupit si jen to co vám dobře padne a líbí se vám, je pro zákazníky úplně dokonalý.

Chápu, že to je současně asi základní ekonomický problém celého jejich systému, protože jsem velmi často viděl jak si zákaznice objednala a vyzkoušela hromadu věcí a na závěr poděkovala a nekoupila vůbec nic.

Vynikající a na úrovni byla výdejna v Jungmannově ulici kterou ale zrušili.

0 0
možnosti
Foto

Jistě vás obohatí příspěvek, že neznám a nenakupuji.

0 0
možnosti

Uf, už jsem si myslel, že jsem sám. Díky!

0 0
možnosti

S nakupováním oblečení online mám rozporuplné zkušenosti. Často se stane, že podle popisu je materiál OK, na fotce oblečení vypadá dobře, ale když to přijde domů, je to hadra vhodná na zahradu nebo maximálně na koupaliště.

Takže do jakých kamenných obchodů chodit pro kvalitní oblečení?

0 0
možnosti

Mě by zajímal průzkum, kolik procent zákazníků podobných obchodů tvoří ženy a kolik muži. Můj osobní názor je, že ženy budou ve výrazné většině. A například oblečení pro děti nakupují z 99.9% ženy. Kdyby se ženy rozhodly, že začnou šetřit a nebo že je nakupování nebaví, obchody s oblečením by zkrachovaly.

0 0
možnosti

Tím jsem chtěla říct, že názory mužů - jako např. "nechápu, k čemu ty obchody jsou..." asi nebudou moc relevantní.:-)

2 0
možnosti

No myslím že pokud chtějí prorazit, tak poplatek za vyzvednutí na vlastní pobočce jim zákazníky nenaláká. Amazon posílá z Německa zdarma od 39€ až domů. To je cca 1000 a doparava přes hranici. Konkurenti dodávají zdarma včetně vrácení zdarma. Proč bych měl tedy nakupovat u ZOOT?

6 0
možnosti

Musim tady Amazon.de pochvalit, objednal jsem si boty, ktere byly cca o 20% levnejsi v Nemecku, nez u nas. Bohuzel neprisly a podle Amazonu byly doruceny. Rozporoval jsem to a do 3 dnu jsem mel penize zpet na ucte. Nakonec mi teda doruceny byly asi o 2 tydny pozdeji a ja penize poslal znovu, ale chybu, ktera byla na strane dorucovatele v CR (asi poslickovi nakonec boty nesedly), vyresil rychle a bez problemu.

0 0
možnosti

Upřímně nechápu, kdo na těchto příšerných hadrárnách s falešnými slevami nakupuje, ale asi je dost praštěných nudících se ženských, kteří si na mobilu objednávají další a další "levné" zbytečnosti...

2 0
možnosti

About You i Zalando je prašť jako uhoď a nemá cenu řešit co je lepší. U obého mám v účtu zaregistrovanou kartu a adresu do práce, takže když si něco vyberu, dvakrát kliknu a do tří dnů to mám hezky zabalené na recepci.

Záběr ve smyslu rozptylu od obyčejných hadrů až po značkové věci mají obrovský a ceny jsou solidní. Mám v oblíbených trvale vyfiltrované vybrané značky a kdykoliv se podívám, najde se pár kusů, které jsou výrazně zlevněné.

Osobně nevím, co by mělo fungovat líp.

2 0
možnosti

Tak About You jsem teď vyzkoušela poprvé, nešel jim eshop a psalo mi to: Houstone, máme problém. No tohle fakt nesnáším, tenhle žoviální přístup. Stejně hrozné, jako když mi banka tyká, když mi nabízí nový produkt.

4 1
možnosti

V Česku si doopravdy dobře vede About You a Zalando. Známe Kenvelo pravděpodobně zaniklo. Primark který má být v Praze si pravděpodobně mnoho zákazníků nezíská, ještě dobře si vede C&A také F&F dost zaostává. Do OD Máj v Praze na Národní třídě už zajde málokdo je to tam teď dost hrozné. Také OC Letňany o dost obchodů přišlo v nové části. Spíše se dočkáme místo rozšiřování rušení prodejních jednotek a otevřenost vnitřního prostoru.

0 0
možnosti

No jedničkou je pořád polský Bonprix

0 0
možnosti