náhledy
Pracovníci firmy Excalibur na ostravském letišti nakládají první z tanků pro Nigérii do obřího letadla Mrija (26. ledna 2015)
Autor: Reuters
Nakládání českých tanků T-72 M1 do obřího letounu An-225. (26. ledna 2015)
Autor: Reuters
Událost pro mošnovské letiště - po 26 letech tam přistál největší letoun na světě Mrija.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Událost pro mošnovské letiště - po 26 letech tam přistál největší letoun na světě Mrija.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Největší letoun světa An-225 Mrija právě dosedá na přistávací plochu mošnovského letiště. (26. ledna 2015)
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Zabalení letounů L-159 předcházela zkouška, při níž se technologie testovala na prototypu stojícím venku. Prototyp nicméně už nelétá. (3. února 2012, Vodochody).
Autor: Petr Topič, MAFRA
Hlavní úspora obalové technologie podle Aera spočívá v tom, že stroj po technické stránce ztrácí na hodnotě jen zcela minimálně. Na údržbu také stačí méně lidí. Rozhodujícím (tedy nejdražším) prvkem, o nějž je třeba pečovat, je motor. (3. února 2012, Vodochody).
Autor: Petr Topič, MAFRA
České podzvukové bitevní letouny L-159 si získaly respekt nejen na cvičeních NATO. Udrží krok s americkými nadzvukovými stíhačkami F-16, či dokonce F-18.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Lehké bitevníky L-159 českého letectva
Lehké bitevníky L-159 českého letectva
Lehké bitevníky L-159 českého letectva
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník
Sellier a Bellot
Autor: Jan Kužník