Švédský obchodní soud rozhodl, že se výrobky Arly nesmí nijak dotýkat a využívat reputace šumivého nápoje. Zároveň přikázal Arle uhradit náklady spojené se soudním řízením ve výši 800 tisíc švédských korun, tedy asi 86 060 dolarů.
Dvě vinařské lobbistické skupiny INAO a CIVC, stejně jako francouzští výrobci Veuve Clicquot Ponsardin a Pierre Cheval, žalovali Arlu poté, co v listopadu 1999 představila své výrobky s "chutí šampaňského".
Hlavním argumentem byla obchodní pravidla Evropské unie, která značku odvozenou od regionu Champagne rezervuje výhradně pro sekty pocházející z této oblasti Francie.
Švédská mluvčí Arly Inger Soderlundová řekla, že firma kontroverzní jogurt stáhla z pultů už v lednu 2000. "Zamýšleli jsme to jako dočasný výrobek, specialitu pro nové milénium," řekla s tím, že je nepravděpodobné, že by se Arla proti rozhodnutí soudu odvolala.