- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
fakt by mě zajímalo, čím zdůvodní nárok
Jako chápu, kdyby žalovali ohledně uvedené vs. skutečné spotřebě, tam člověk prodělává při vyšší spotřebě v reálu. Ale z hlediska emisí ?
Neuspěli by ani se spotřebou - nic jako reálná spotřeba nelze definovat a tedy ani deklarovat nebo vyžadovat. Prostě jen klamou naivky.
dieselgate začně, až budou kontroly těch odmontovaných filtrů, a pak těm majitelům bych přál spíše takové Singapruské tresty 100 ran rákoskou, nebo po arabsku useknout ruku.
Filtry nemají s dieselgate nic společného, navíc se dávno neodmontovávají ale pouze poměrně sofistikovaně upravují takže odhalení je velmi problematické.
Zásadní problém je že v ČR nikdy žádná dieselgate neprobíhala a neprobíhá, takže nemůže ani pokračovat. To že někdo podává žaloby a naivním lidem slibuje modré z nebe je věc zcela jiná
Docela by mně zajímalo, kolik z těch žalujících si auto vybralo podle výše zplodin, které to auto produkuje. Myslím si, že to bude mizivé procento, ale když jsou za tím peníze je to dav ekologů. A ještě jedna otázka, zajímalo by mně kolik z těch žalujících si nechalo auto přečipovat. Pravda ani na jednu otázku neexistuje relevantní odpověď.
Zajímalo by mě, jestli by se mezi těmi lidmi našel alespoň jeden jediný, který by si to auto nekoupil, znát "pravdu"...
Na funkci to samozřejmě nemá vliv, ale problém bude ta auta prodat... Nějaké odškodnění, že se ty nafťáky neprodají za cenu, jakou si většina kupujících +- kalkulovala by bylo na místě... Tam ta aféra dost zamíchala kartami
Pokrytectvi...nejde jim o nic jinyho nez z toho vytriskat prachy...tim neobhajuji vw...
Trochu nechápu funkci a postoj EU, proč se nepostarala pro plošné odškodnění všech zákazníků? Protože Made in Germany? Jindy do všeho kafrá, co se může a co nesmí, nařizuje limity a potom hraje mrtvého brouka.
Není důvod, proč by eu měla odškodňovat klienty soukromé společnosti.