Tlustý bankéř zmizel ze spotů Air Bank
Po dlouhých dvanácti letech v srpnu z televizních obrazovek odešla dvojice popichujících se bankéřů, z nichž oba představoval diametrálně odlišný přístup k bankovnictví. Místo nich Air Bank vsadila na heslo „i to se může stát“ a lidem ukazuje, jak jim mohou kvalitní bankovní služby zlepšit život – a fantazií u toho nešetří.
Pivní expert Bloom a tajemství Staropramenu
„No, já na to přijdu,“ znělo v květnu z úst hollywoodské hvězdy Orlanda Blooma, který se jako ambasador značky Staropramen stal také expertem na Prahu, kde objevoval záhadu výroby českého piva. Nové partnerství s hercem značka představila široké veřejnosti skrze televizní spot, který běžel v evropských televizích i ve Velké Británii.
Budweiser vyvažoval woke reklamu
V červenci běžela na amerických obrazovkách nová reklama největšího pivovaru světa Anheuser-Busch. Marketingovým tahem, který oslavoval společné úsilí pětašedesáti tisíců pracovníků, se snažil zachránit propadající se tržby kvůli březnovému navázání placeného partnerství s trans osobou. Věnoval jí tehdy basu piv Bud Light k ročnímu výročí její tranzice.
Cena reklam při Super Bowlu překonala rekord
Cena půlminutového reklamního spotu na letošním finále ligy amerického fotbalu Super Bowl se vyšplhala na rekordních sedm milionů dolarů (více než 155 milionů korun). Jde o nejvyšší částku všech dob vydanou za reklamní spot při tomto finále. Pětici nejsledovanějších reklam roku 2023 uzavírá sestřih nejzajímavějších spotů z tohoto svátku sportu a reklamy.