Psycholog Martin Dolejš | foto: Petr Kozlík, MAFRA

Úsměvy ženou firmy k úspěchu. Mají smysl i za rouškou, říká psycholog

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Když je úsměv nefalešný, může firmě přinést zisky, říká psycholog Martin Dolejš, který se nedávno snažil experimentem zjistit, nakolik úsměv pomáhá podnikům v komunikaci se zákazníky.

Rouška nebo respirátor patří už 18 měsíců k běžné výbavě většiny českých domácností. Vedoucí katedry psychologie na Univerzitě Palackého v Olomouci Martin Dolejš v rozhovoru vysvětluje, zda má úsměv za rouškou smysl a proč je pro firmu výhodné mít spokojené zaměstnance, kteří se v práci upřímně usmívají.

Člověk je schopen poznat člověka se spontánním, tedy nefalešným úsměvem na devadesát metrů. Ale svou funkci má i falešný úsměv.

Martin Dolejšpsycholog

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se