(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Internetové bankovnictví UniCredit Bank má stále drobné potíže

  • 4
Klienti UniCredit Bank, kterým minulý týden několik dní nefungovalo internetové a mobilní bankovnictví, se v pondělí opět potýkají s některými omezeními služeb. U digitálních aplikací se to týká přehledu platebních a kreditních karet, se zpožděním se může zobrazovat transakční historie a není dostupné zobrazení nezaúčtovaných transakcí, řekl mluvčí banky Petr Plocek.

Pokud klienti potřebují podrobné informace ke svým účtům, mohou se podle něj obrátit na kteroukoli pobočku nebo na zákaznické centrum. Banka podle něj pracuje na tom, aby dané funkce zprovoznila co nejdříve.

On-line bankovnictví a mobilní bankovnictví jsou dostupné, lze se tak do nich přihlásit a využívat většinu hlavních funkcí, jako jsou zadávání plateb, trvalé příkazy a inkasa. Klientům také chodí autorizační SMS pro aktivaci a odblokování mobilního bankovnictví, funguje dobíjení mobilních telefonů, k dispozici je přehled investic a termínovaných vkladů.

Některé služby banky přestaly před týdnem fungovat po víkendové odstávce, jejímž cílem bylo „inovovat interní bankovní systém,“ jak banka uvedla na svém webu.

UniCredit Bank na českém trhu začala působit v listopadu 2007. Česká pobočka vznikla spojením finančního ústavu HVB Bank a Živnostenské banky. UniCredit Bank má v Česku a na Slovensku téměř 700 000 klientů.