O novince Šunka na rohlík informovala jako první redakce iDNES.cz, a hned poté se začala virálně šířit internetem. Online supermarket Rohlík si nenechal tuto příležitost ujít a okamžitě reagoval na sociálních sítích, kde přišel s vtipnou a trefnou odpovědí ve své kampani. „Držte se… šunka na rohlík! My už ale šunky máme – na rohlík, chleba, bagetu… nebo rovnou do pusy. A hlavně? Chutnají tak skvěle, že žádné pravítko nepotřebujete,“ zveřejnil na Facebooku Rohlik.cz.
Lidl nezůstal pozadu a okamžitě reagoval, když oznámil, že chystá speciální akci pro všechny uživatele aplikace Lidl Plus. Speciální nabídka Kup šunku, dostaň rohlík zdarma bude aktivní od úterý 18. března. Po aktivování kuponu obdrží zákazníci za každé zakoupené balení šunky také jeden rohlík zdarma. Kupon přitom mohou uplatnit do konce tohoto týdne.
„Do budoucna se zákazníci mohou těšit na další podobné akce, o kterých dáme včas vědět přímo v naší aplikaci,“ uvedla tisková mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.
Připravovanou akci opět okomentoval Rohlík: „Panečku, tomu říkáme pěkně vymazlená akcička. Libovat si ve frontách, už stahujeme aplikaci a nabíháme k vám.“
Nabídneme kvalitní potraviny za nejnižší ceny. Biedronka posiluje na Slovensku![]() |
Podle marketingové specialistky Martiny Bobkové je na příspěvcích vidět, jak se dá dělat komunikace, která nejenže zvyšuje dosah a engagement, ale zároveň buduje lovebrand a ukazuje, že i velké značky mají smysl pro humor a umí včas a s nadhledem reagovat.
„Tento typ komunikace nejen pobaví, ale zároveň skvěle funguje na zvýšení dosahu a zapojení sledujících, protože lidé rádi reagují na vtipný a aktuální obsah, který je odlehčený a zároveň chytrý,“ uvedla online specialistka na obsahový marketing se zaměřením na sociální sítě Martina Bobková.
Žádné krájení a ohýbání
Šunku na rohlík značky Pikok od března prodává řetězec Lidl za 22,90 koruny. Nový masný výrobek je přizpůsobený velikosti rohlíku pro rychlou a snadnou přípravu svačiny. Výrobu zajišťuje česká firma MP Krásno z Valašského Meziříčí.
„Chtěli jsme přijít s něčím originálním a zároveň zaplnit mezeru na trhu, protože žádný jiný výrobce nenabízí šunku, která by svou velikostí přesně odpovídala rohlíku,“ vysvětlila pro iDNES.cz tisková mluvčí Lidlu, Eliška Froschová Stehlíková.
Plátek šunky perfektně pasuje na rohlík, čímž se eliminuje nutnost překrajování nebo ohýbání. Produkt je k dostání ve variantě s 80 procent vepřového masa, přičemž Lidl v současnosti testuje zájem o tento výrobek a zvažuje případné rozšíření nabídky.