Diskuze
Stávka zastaví v pondělí na pět hodin vlaky, metro i autobusy
Děkujeme za pochopení.
janczk
Stávka Ano, ale cestující jak rukojmí Ne!
Každý z nás se v demokratickém státě chce a bude dožadovat svých práv a ,,nároků,, na své pohodlí. Některým je tento požadavek znemožněn už samotným faktem, že by mu to nebylo nic platné, popřípadě tuší, že pokud se mu dosavadní zaměstnanecké podmínky nelíbí, je potřeba změnit zaměstnavatele. Stávkovat za svá práva Ano, ale vynucovat si svou braním rukojmých určitě Ne. Přál bych všem stávkujícím, aby takto zrovna v době, kdy budou potřebovat stávkovali lékaři, protože jim pojišťovny neproplácí úhrady za zákroky. Hasiči, kteří svou práci dělají za almožnu a spousta dalších, kteří ani nepobírají žádné ,,požitky,, případně zaměstnanecké výhody. Je mi líto, ale pokud se stávkujícím nelíbí podmínky za kterých pracují, měli by uvažovat o změně zaměstnání. Možná zjistí, že jinde kromě toho, že budou mít stálý plat a zaměstnání nedostaou nic navíc...
COOL
Jizdenky
Měsíční jízdenka mi končí 4.3. tak si ji prodloužím o jeden den tedy do pátku - když ji jeden den nebudu moci využít, jejich mínus - jsem ochoten se bránit i soudní cestou. Už mě ČD vytáčejí dost dlouho. Proč by měli mít zaměstanci státních podniků a podobných pakáren takové výhody?
vsamotar
Jenom?
Na pět hodin? Čili zhruba doba normálního zpoždění? Toho si nikdo ani nevšimne. S ohledem na ČD si vždycky vzpomenu na legendární scénku dua Šimek-Krampol:
"Japonska přesnost niči ducha! U nas V japonsku když se vlak zpozdi o minutu, všici su nervozni a šeleznice vraci cestujicim jizdne. U vas se klidně stane, že vlak nepřijede vubec. Šeleznice nevrati nikemu nic, ale lide se vraci domu! Prostě žadne nervy, zitra jest taky den!"
shorticek
Hrozně
se mi líbí,jak Pomajbík a Štěch vykládají,jak jednají i v zájmu lidí,kteří nejsou v odborech,že MUSÍ hájit zájmy ostatních pracujících.Já jsem nikoho o nic nežádal,a už vůbec ne ve svém jménu.Připomíná mi to stranu,která pěkně dlouho zde mluvila ve jménu všech.Já osobně si myslím,že největším trnem v oku je,že režijní výhody mají ti,co nejsou v žádném poměru k zaměstnavateli (rodinní příslušníci, důchodci).Ať si železničáři ponechají jen jízdenky pro sebe! Ano,souhlasím s Pomajbíkem,že ČD jsou akciová společnost,ale plně ve valstnictví státu!Vláda se měla ČD jako prodělečného podniku zbavit anebo pustit koleje do konkurečního prostředí-toť vše.Neříkám,že problém by byl vyřešen,ale železniční odboráři by se aspoň mohli trochu probrat ze své letargie.A odborům ČD bych rád vzkázal-když už jednáte i mým jménem,něco bych za to chtěl-jen málo-svézt se čistým vlakem s přívětivým personálem(ne jen na fotografiích či plakátech) a také na čas.Asi mám trochu přemrštěné požadavky,což?
dujú vetry z východu
to su tie socialne nepokoje,
ktore ekonomicki analytici predpokladali.. konecne im nejaka predpoved vysla na 100%
sanvean
Kluci modří, držím vám palce!!!!
...konečně bude muset ta líná pakáž v parlamentu o něčem mluvit, ne jen za naše prachy chlastat a plkat nesmysly. A 5 hodin je málo
slon75
Re: Kluci modří, držím vám palce!!!!
A vy myslíte, že stávkují kvuli zlepšení stavu státu? Nikoliv, ten jim je u (Y), stávkují jen kvuli svému hmotnému prospěchu.
mech08
Já souhlasím.
Na dráze nepracuji,ale kámoši jo.Když Tě jako strojvedoucího pošlou někam,kde večer končíš,nejseš placen,ráno řídíš vlak domů a nechají tě přespat na jakési drážní(zprivatizované)ubytovně, za kterou máš platit DPH ze svého,ač si vlastně v práci,tak bych Tě chtěl vidět.To samo průvodčí atd.Navíc spousta jezdí na režijku jen do práce. A pak se rozhlédneš, poslanci 35000,-nezdaněné náhrady,podnikatelé odpisy,někteří služební auta, telefony, stavební firmy zase dávají naftu zadax. PČR atd. zase výsluhy po letech,armáda platí nájmy v bytech,a kdyby jsi se rozhlédl, tak by jsi se ještě divil. Za chvilku by Ti řekli, že 12ti hodinová pracovní doba je málo, že v Korei pracují více. Já se stávkou souhlasím, do práce stejně jezdím svým autem za své nebo kole-50 km tam a zpět.
Bery
Re: Já souhlasím.
Presne tak... ale to by nekteri co na ne nadavaji museli poznat jak to tam chodi.
afk
zamestnani
nevite nekdo, jak se postupuje, kdyz se kvuli tomu nedostanu do zamestnani ? resp. teoreticky ano, ale stravil bych na ceste minimalne pul dne a dorazil po obede ? je to osetreno v zakoniku ? musi to dat zamestnavatel jako neplacene volno ?
jtach
Re: zamestnani
je to neco jako kdyby byla povoden. Vyssi moc, je narok na neplacene volno.
Pavel57
:-)
Ahoj, těm co nadávají na stávkující vzkazuju: ti lidé nastoupili do zaměstnání za podmínek, které se skládaly z platu a benefitů. Řada z nich se při nástupu smířila s menším platem právě proto, že měli benefity navíc - jinak by tam nenastoupili, nebo by odešli po čase jinam. *** Stávkujícím vzkazuju: je mi líto, ale jdete proti proudu. To co člověk dostane za svou práci by měl zdanit. Dožadujte se po svém podniku, ať vám přidá na platu tolik, o kolik více zaplatíte na daních - a ne aby zůstala zachována výjimka z pravidel. Teprve po zavedení rovnosti to bude spravedlivé - pro vás i pro ostatní. *** Nesouhlasím s výjimkami, že někomu se něco daní a někomu něco ne. Což platí i pro poslanecké paušální (nikoli prokázané) náhrady.
samhowkins
spousta reci jak chceme setrit
a kdyz ma na to dojit, tak se dela ze nic a zacne se stavkovat. doufam ze jim to nevyjde.
Bery
Re: spousta reci jak chceme setrit
Spousta reci jak chceme setrit a kdyz na to dojde, tak koupime predrazene pandury a jeste mame tu drzost rikat, ze jsme vlastne usetrili.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...