Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Majitelé STK si „napsali“ vyhlášku. Střet zájmů to není, míní ministerstvo

Lukrativní byznys stanic technické kontroly se letos větší konkurence nedočká. Uvolnění trhu, které loni sliboval ministr dopravy Dan Ťok, nejprve zarazili poslanci, protože schválili zákon, který deregulaci výrazně omezoval. Následně ministerstvo dopravy sestavilo pracovní skupinu, ve které zasedli zástupci největších STK nebo jejich spolky, kteří se většímu konkurenčnímu boji snaží vyhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

Aby STK splnila kvótu "nevyhovujících", musí něko sem tam vyhodit. Vyhazují jen normální občany, kteří se tam objeví jednou za dva roky. Na nich "sbírají body", aby pak mohli svým kamarádíčkům z bazarů, co vozej každý týden prašivky s přetočenejma tachometrama a vykuchanejma filtrama na kšeft, udělit "vyhovující" a známku. Jinak by kamarádíček solil každý týden za opravy a to se mu nechce. Auta má na kšeft, a ne aby do toho cpal prachy. Prodá to jako vyhovující, a jestli ho s tím chytěj v Rakousku, že je to přečipovaný a bez filtru a on pojede domů vlakem, bude se bazarista hájit protokolem, že když se to prodávalo, bylo všechno funkční. Z kamarádíčků maj totiž za tuhle tichou domluvu STK největší peníze. A tak to funguje už 15 let.:-/

2 0
možnosti
IS

Kdopak nám schválil nový zákon, který zrušil možnost jednoduššího STK no přece soukmenovci z ODS, TOP09 a soudruzi s ČSSD.

Babiš jim zarazil tok státních peněz tak si museli na rychlo odsouhlasit alespoň nějakou náplast ...........;-)

0 1
možnosti
DR

Klasický byrokratický hnůj, dej někomu pravomoc a budeš okrádán. Když jsem na té STK chalupě místo "provozní doba" viděl "úřední hodiny", potrhal jsem se smíchy. Není důvod, STK aby při splnění podmínek nemohl dělat kdokoliv.

3 0
možnosti
KV

Jsou majitelé, kteří se o vůz starají. ;-)R^ - A jsou mnozí jiní, jejichž vozem bych se bál jet byť i jen 0,5 kilometru k trafice na rohu... 8-oRv

Ti první by STK vlastně ani nepotřebovali. XTy druhé holt musí k údržbě někdo nějak "dokopat". :-( ... No a jak to tak bývá, vždycky budou ti první doplácet na ty salámisty, kterým je všechno za všech okolností tak nějak u pr*-le.

0 0
možnosti
LK

Taky se mi chce . STK je státem nařízená korupce. Kdyby se mě policie zeptala, kde jsem se setkal s náznakem korupce, tak by STK bylo na prvním místě. Evidentně působení STK nikdy nezabránilo žádné nehodě. Na silnici se pohybují vozidla, která sice prošla STK, ale evidentně hulící náklaďáky, tranzity,osobáky,benziňáky, odpadávající kusy rzi z vozidel,nebo kdy kvůli vůlím v řízení má dotyčný problém vozidlo udržet na silnici, nebo excelentní případ, kdy shoří v tunelu kamion je ukázkou zbytečnosti této instituce. Je to jen GIGA BUZERACE.

0 0
možnosti
MP

Nejsem Babiš abych prohlásil, že všichni kradnú. Ale z toho co čtu a slyším je jasné, že je tu obrovská lobby, která nemá zájem na tom aby tu jezdila auta v dobrém stavu (viz diesely bez filtru, které skoro denně potkávám i osobně), ale pouze na tom aby měly zajištěný provoz že zákona a patřičné zisky. Je to výsměch všem normální obyvatelům ČR.

Ano v Německu je to jinak, ale taky je to tam jinak s přístupem k autům.

5 0
možnosti
MV

A nejlepší na tom je, že jsem slyšel, že jedno nejmenované okresní město má nárok na tři licence) všechny tyto licence koupila jedna firma. Tedy máte možnost si svobodně vybrat, jestli půjdete k Firmě A v ulici A, firmě A v ulici B, nebo firmě A v ulici C. No neberte to, však máte na výběr, ne?

1 0
možnosti
RS

Koukám, že zde asi budu se svým názorem ojedinělý, alebudiž. Uvědomte si prosím, že jakmile rozmělníte dohled nad technickým stavemvozidel na servisy, tak zaplatíte možná trochu menší částku za technickou prohlídku,ale ve výsledku zaplatíte více za servis, protože na jedné straně bude snaha hledatnějaký ten dražší díl, který už opravdu, ale opravdu potřebuje vyměnit, aby toprohlídkou prošlo, a věřte, že se většinou najde, protože kšeft je kšeft, a na stranědruhé tu jistě vzniknou i servisy, kde za flašku projde úplně všechno, takže topak bude teprve údivu, co všechno za jezdící vraky lze potkat na našichsilnicích, protože i ten největší střep si tu svojí garáž, kde bezproblémů projde, vždycky lehce najde. Dnes je STK řádově 300 v ČR a i takjsou některé poctivé více a jiné méně, ale jedou víceméně podle jedné lajny nebo stát má možnost je do té lajny aspoň občas dostat, podiverzifikaci na servisy jich může být klidně i 3000, a to pak bude velkého divení, že sikaždý bude dělat, co chce, a nikdo to nestačí kontrolovat (a pokud ano, bude toznamenat obrovský nárůst státního aparátu), protože ruka trhu zde vyřeší jediné logické pravidlo - zaplať a vždycky projdeš (náš zákazník, náš pán), nikdo si nebude moci dovolit nikoho s autem vyhodit, protože by okamžitě jel jinam, kdy by odpor byl menší, a vícekrát by už nepřijel. Podle mě dohled nad technickýmstavem vozidel měl zůstat od počátku v rukou státu a specializovanýchpracovišť (policie), už privatizace původně státních STK v první polovině90. let byl nevratný krok špatným směrem, ale pokud by to mělo vypadat, jak jev článku nastíněno, tak to už pak bude opravdu lepší povinnost pravidelné technicképrohlídky úplně zrušit. Jenže to zase neprojde, pokud jsme v EU.

0 7
možnosti
LK

V USA není STK vůbec. Když zaviníte nehodu a prokáže se , že z důvodu špatného technického stavu, tak Vás stáhnou z kůže.

3 0
možnosti
JR

Kdo umí, dělá automechanika. Kdo neumí, dělá technika v STK.

2 0
možnosti
AS

Prostě nekecáme, makáme, přesně jak bylo slíbeno, tak vo co de?

2 0
možnosti
LO

Ke zhoršení stavu vozového parku přispěla zejména tzv. ekodaň, tedy daň za to, že nemáte na moderní auto.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie

25. dubna 2024  16:19

Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...

Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit

25. dubna 2024  14:19

Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...

Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza

25. dubna 2024  11:38

Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!