- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sváteční řidič je na cestě to nejhorší a ten by měl platit méně, než zkušený řidič, co najezdí desetitisíce km bez nehody? To je přece na hlavu
jednak je v zasade je nesmysl ze pojistovny prodelavaji na povinnem ruceni. nekdy loni to byla prumerny vydaj na vyplacenem plneni tusim kolem 361 Kc na jedno vozidlo/rok pri prumerne odhadovane cene pojisteni kolem 2000 Kc. takze vyvar na jednom pojistenem aute byl zhruba 1639 Kc/rok. druhak diskutovane navrhy skutecne pochazeni z nekterych socialistickych zemi evropy, nicmene to funguje ciste represivne. odmenuje se za vzorne chovani naprosto minimalne, ale postihy jsou drasticke. nektere pojistovny maji v podminkach ze dostanete postih i za to, ze nejste vinikem dopravni nehody. proste za jakykoliv uplatneny narok u pojistovny. a presne tam takoveto snahy smeruji.
Jak dopadlo to, když stát předal kompetence soukromému sdružení pojišťoven (ČKP) na základě údajného problému provozovaných nepojištěných pocítili často i ti co nejsou ty "pyráti mámo", dodržujou předpisy a vůbec fšechno maj fpořádku. Soukromé subjekty by za žádých okolností z pochopitelných důvodů neměli mít možnost suplovat práci státních orgánů. Pokud se jim to plačkám pojišťováckým nevyplatí, nevím proč brečeli, když měla monopol ČP.
Jezdím rychle a bezpečně, ale body nesbírám ani nebourám.
Jsem prostě skvělý závodník..
Na mně ty jejich tabulky nedosáhnou...
takže ustrašení a kličkující řidiči jsou ideálem pojišťoven?
Bourám, jezdím rychle; body nemám a bouračky jsou 1 ku 23 cizí zavinění (holt 4x BREMBO kotouče jsou Kotouče a nemají se lepit na prdel)
Se mi libi jak kdykoliv nekdo chce obhajit nejaky svuj nesmysl a vetsi sikanu, tak se otira o to, ze pujde o zvyseni bezpecnosti
Obsah motoru? Už by se mělo konečně přejít na výkon. Těžko srovnávat 1,6l atmosféru a 1,0 či 1,2 turbo...
jestli už nepřešli, platil jsem za 2,0 TDi 110 kW stejně jako teď za 1,4 TSi 110 kW, mě se zdá, že už to nerozlišují, ale tohle si asi každá pojišťovna dělá asi trochu jinak, není to ani tak kvůli výkonu či obsahu, ale pojišťovna předpokládá, že když má někdo 4l motor, tak má asi víc peněz, než ten s litrovým
Jezdit rychle "nestačí" - oni vás při rychlé jízdě taky musí přistihnou, že... (?) ... a to je, troufám si tvrdit, už dosti dlouho ten největší problém!
Většinou páni policisté přistihnou až to auto (a toho řidiče), které(-ý) je PO bouračce!
Já tomu moc nerozumím, ale jak to bude s pojištěním u auta, které vlastní matka bydlící na venkově,ale kromě ní s ním jezdí i dvacetiletý syn po Praze?
Nebylo by jednodušší, aby povinné ručení bylo součástí řidičáku?
Pojišťuje se věc. Dům, auto, byt ... Pojištěncem je ten kdo uzavírá smlouvu a má také právo na plnění. Je srdečně jedno jestli v domě bydlí Franta nebo Pepa, jestli Franta vaří perník a tak je rizikovým faktorem. Jen u aut s tím mají pojišťovny problém a potřebují nás očipovat aby věděly kdo s kým proč a jak. Také kritéria smlouvy hloupě kombinují vlastnosti věci a pojištěnce. Takže máme nesmyslné kritérium objemu motoru a další nesmysly např. jestli je pojištěnec registrován ve městě nebo bydlí v lese, kolik má let a jakou má řidičskou praxi. Při tom s autem jezdí někdo úplně jiný v jiném prostředí než si pojišťovna "zjisitla". Pokud pojišťovny tak strašně prodělávají tak ať tuto službu nenabízí. Celá systém tohoto pojištění je postaven na základech před 100 lety, kdy vlastník i s autem jezdil a nevznikaly škody, kdy kamion zruší Pendolíno za stovky milionů. Doufám, že s. Ťok pošle pojišťovny do zádele a údaje z registru vozidel nebudou veřejně přístupné.