Škodovce se nadále daří expandovat na trhy východoevropských zemí. Oproti loňskému roku zaznamenala automobilka na těchto trzích nárůst prodeje o 40 procent (celkem 63 684 vozů). Uvedl to mluvčí firmy Jaroslav Černý.
V Číně prodala firma 31 566 vozů, přičemž na čínský trh vstoupila teprve v červnu 2007. V Indii se prodalo 9 556 škodovek, což znamená více než šedesátiprocentní nárůst.
Octavia vede v oblíbenosti
K nejdynamičtějším trhům ve východní Evropě patří Rusko, kde se pro značku Škoda rozhodlo 23 950 zákazníků (nárůst 83,7 procenta). Více než padesátiprocentní nárůst prodeje eviduje automobilka i na Ukrajině (15 964 prodaných vozů).
V zemích západní Evropy se společnosti Škoda Auto podařilo zvýšit tržní podíl s počtem 177 101 (2,1 procenta) prodaných vozů značky Škoda na 2,27 procenta.
V Německu bylo registrováno 64 589 vozů, čímž se zde Škoda stala druhou nejsilnější importovanou značkou. Automobilka je největším českým exportérem. - čtěte Škoda vyvezla zboží za 195 miliard
Objemově nejsilnějším modelem je Škoda Octavia. Pro tu se za první pololetí rozhodlo 186 487 zákazníků. Celkově tak prodeje octavie proti loňskému roku vzrostly o 27,1 procenta.