Zdeněk Pohlreich, recept | foto: Tomáš Beran, sevruga.cz

Restaurace hledají recept na krizi. Promýšlíme věci jinak, říká Pohlreich

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Uzavření gastronomických zařízení nutí restauratéry k novým způsobům prodeje. Kromě klasických výdejních okének nebo rozvozu přes donáškové společnosti se tak mnoho podnikatelů uchyluje ke kreativním řešením a s krizí bojuje po svém.

Místo aby platily až třicetiprocentní provize rozvážkovým službám, začínají se podniky poohlížet po jiných alternativách prodeje. Například platforma Storyous rozjela iniciativu OneMenu, přes kterou mohou restaurace rozvážet jídlo, aniž by se o tržby musely dělit.

Restaurace musí mít možnost kontrolovat svoje náklady

Zdeňek PohlreichŠéfkuchař

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se