ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Výjimečně hořký konec reklamy. Stát chce zásadně omezit propagaci alkoholu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
„Pokud jsi chlap, dokážeš to,“ nabádá známá kampaň na fernet muže, aby se od nízkotučných jogurtů a žehlení vrátili k tomu, oč přišli. Podobných reklam na alkohol s příběhem je plno. Chystaná regulace však může znamenat jejich konec.

Po resortech koluje drsný návrh omezení reklamy z dílny ministerstva zdravotnictví. Reklamu na veškerý alkohol vytlačí mezi 22. a 6. hodinu a zakáže sponzoring akcí pro mládež do 18 let. Propagace se neobejde bez varování o škodlivosti na zdraví, tak jako u cigaret.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se