Diskuze
Z ŘSD se stane státní podnik. Věří, že tak lépe najme odborníky
Děkujeme za pochopení.
V97l17a32d92i58s32l39a11v 78G68r59y97c
To zase budou stranické bitvy o žlaby v DR.
J67i25r66i 71C48i33z
Vzorem pro reorganizaci RSD mel byt davno rakousky ASFINAG. Jakmile prejedete hranice, ihned si vsimnete mnoha rozdilu na cestach. ASFINAG umi svou praci velmi dobre, tak proc nevyuzit jejich zkusenosti a prenest je do CR?
J56o87s69e94f 74Z15e52m12a44n
Zpět na stromy. Naivně jsem si myslel, že návratu k socialismu se už nedočkám. To bych ale musel zemřít třeba násilně. Byl to fofr. Strašidlo socialismu už obchází nejen Evropou. Zalíbilo se mu i za vodou. Tady jsme si vyzkoušeli, že trh opravdu všechno nevyřeší. Zvlášť když je už dlouho totálně překroucený regulacemi, kvótami a dotacemi, takže to trh už ani nepřipomíná. Takže se pokorně vrátíme k centrálnímu řízení a co nebude fungovat, to zestátníme. Jen škoda, že všechno, co mělo nějakou cenu, jsme levně rozprodali do zahraničí. V našich rukách toho moc nezůstalo a teď se budeme pokoušet z toho něco vybudovat. Budování silnic pod taktovkou státu jsem zažíval dost dlouho. Jsem zvědav na verzi 2.0. Pár známých chyb se možná podaří odstranit a pár nových přibude. S green dealem ale možná i šotolina bude stačit.
J38i97n82d10ř91i23c70h 91Š50k74o92p11e15k
Budování silnic v rukou soukromých firem můžeme vidět dnes a denně.
Objektivní rozsah prací na 2 měsíce, uzavírka mimimálně půlrok, v reálu se tam dělá v součtu ty 2 měsíce, po půl roce se to s velkou slávou otevře a ještě v záruce se úsek již znovu opravuje.
J36i39ř79í 27P71l74a50v78s28k41ý
inu nejsem si zcela jisty, ze nejaky odbornik radostne nakluse do statniho podniku za tabulkovou mzdu, misto aby sve schopnosti uplatnil nekde v soukromem sektoru ... nedelam si zadne velke iluze o kvalitach kuprikladu strabagu, ale schopny projektant s praxi tam predpokladam bude ohodnocen ponekud jinak, nez dvanactou platovou tridou.
J17i80n67d18ř13i42c26h 49Š56k87o94p72e80k
Já si právě myslím, že ve státním podniku neplatí tabulkové mzdy, narozdíl od zřízených organizací.
Nebo si fakt myslíš, že v Budvaru dělají za tabulkový ? Nebo v LČR ?
Nedělají. Právě proto je ta transformace.
D58a15n53i53e73l 30N73o40s54k82a
"Změna" podniku je podke článku jasně daná - vše ostatní, včetně potřebné legislativy je "by mělo"....
P43e64t94r 86K79e36t92t64n19e65r
Hlavně když to tam přinese osobní zodpovědnost a s ní kvalitu práce na silnice a hlavně se zefektivní investice. Ale to bychom asi chtěli moc.
P33a15v67e59l 34N34o45v23á19k
Osobně si myslím, že nejlevnější by snad bylo celý ŘSD řešit jako výstavbu D4 a udělat z toho PPP projekt. Nabídka je 32km dálnice a provozování po dobu 25let za nějakých 16mld což je asi 500mil/km to dle mě není vůbec špatná cena zvlášťe pokud mají pak dálnici předat ve 100% stavu. Jak to bude dělat stát bude to stát zase za dvě věci...
J63i58n93d68ř66i30c96h 14Š97k67o75p35e84k
Je nutné počítat, že při předání dálnice státu to bude naleštěná bída, prostě kvalitativní minimum, takže v podstatě kasička na peníze po dlouhé roky.
T48o46m38á68š 29Z93e39m62a25n
Výstavba komunikací u nás není omezování schopností či neschopností ŘSD, ale neomezenou možností napadat i zcela obecně jakékoliv rozhodnutí a stavební řízení.
Pokud nebude systém jednokolového připomínkování, tak se nikam nehneme.
A také dokud se neposunou hlukové limity nastavené, tak že je nesplňuje ani lidský dech.
M20a39r80c48e84l 24S94t48a93r41ý
správný krok, tahle instituce potřebuje zemětřesení a očistu
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...