Diskuze
Prolhané recenze. Falešných hodnocení na internetu přibývá, lidé je neodhalí
Děkujeme za pochopení.
L52u86k53á47š 50V89ů34j26t16e18k
Zvláštní. Od seriózního novináře (idnes?) bych čekal aspoň malý rámeček ve stylu "nemůžeme dokázat, ale všichni víme, že negativní recenze na stránkách eshopů nevydrží". Jsem TAK naivní, až se za to stydím :D :D :D
KDYKOLI jsem zadal reálnou negativní stížnost na produkt, který byl ještě v prodeji, tak ... tak se nějak neudržela :( ...asi chyba diskového pole, to se stává, no.
P79a36v22e94l 52S65t86r59a39k24o81š
Problémem spíše je, že se odstraňují i negativní recenze reálných zákazníků. Heuréku už snad žádný rozumný člověk moc nebere vážně. Ale setkat se s tím lze prakticky všude. K dnešní době, kdy je každá osoba cílem reklamy od probuzení až do usnutí je to prostě už běžné. Dokazují to např. články zde na idnesu :)
K23a14r39e79l 56D55r74d93a
Heureka mě vychovala, že lidem se věřit nedá. Především nelze věřit davu "spokojených zákazníků". Zpravidla je to lež. Nejde o podvod. Jde o hloupost davu.
Nevěřím, že zde hraje roli nějaké podvodné hodnocení. Zpravidla ten největší šmejd na trhu má plno pozitivních hodnocení od zákazníků, co potřebují všem dokazovat, že vlastně nenaletěli. Pokud se na Heurece nechám nachytat na samá pěkná doporučení, je výsledek téměř vždy pěkná katastrofa. Téměř jistota.
Osobně si spíš projedu negativní recenze a všímám si věcných připomínek a podle toho se rozhoduji o nákupu. To je jediný recept, co mi vychází. Negativní recenze či připomínky neznamenají, že nejde o solidní výrobek a s nákupem jsem dost často spokojen. Tohle totiž píší lidi s mozkem, kteří vědí, čeho si mají všímat.
A nejhezčí jsou recenze typu: "10% Výrobek mám teprve týden. Ještě nemám co hodnotit." Vždy si říkám, kde se takový hlupák najde? Podle mě je za tím robot, co si recenzi na zákaznících vynucuje a pak to dopadá takto. Na hloupou otázku, hloupá odpověď.
K73a22r46e68l 66D13r34d56a
Kdykoliv otevřu iDNES, tak tady na mě vyskočí reklama na zázračné přípravky na hubnutí či sexuální výkonnost, na zázračnou výuku jazyků, na léčení kde čeho... Vždy je připojeno doporučení v podobě recenzí jakoby od skutečných zákazníků. Jeden podvodný inzerát za druhým podle stejné šablony.
Konečně to snad iDNES hodlá řešit?
P52a44v23e74l 34S25t67r64a56k48o83š
Pop-up adware lze na idnesu blokovat pomocí doplňků prohlížeče. Bohužel reklamu ve článcích ne.
P67e28t92r 82J81a27r20o38š
Ja si prisypu na mall.cz
Jejich reklamacni rad doporucuje, reklamnovat primo v autorizovanem servisu, ze je to pro zakaznika jednodussi a rychlejsi. Ani prd!
Pokud vam zbozi neopravi, stejne vas poslou s papirem na pobocku prodejce, a tem v tu chvili naskakuje znovu 30ti denni lhuta na vyrizeni.
Takze pokud reklamovat, jedine primo u prodejce! At si tohle resi on sam.
P59a32v42e95l 43S67t55r91a28k18o43š
Reklamuje se vždy u toho subjektu s kterým máte kupní smlouvu. Doporučovat vám mohou co chtějí, jelikož za doporučení jim žádný postih nehrozí :)
P25e49t57r 97V45o74n33d18r71á16č75e79k
Pravdou je, že když je člověk spokojený tak to většinou nešíří ale běda by byl nespokojený tak už jede jak namydlený blesk .
Recenzím na netu moc nevěřím a dobrá rada - neklikat na vše co se pohne a zvednout zadek a třeba si pár korun připlatit v kamenném obchodě a je po problémech
J38a63n 50Š55t73e50f43a84n
Uplne s tim nesouhlasim. Rad napisu pozitivni recenzi a podelim se o dobre zkusenosti. Beru to tak, ze kdyz si to firma zaslouzi, tak nevidim zadny duvod nepochvalit, naopak.
M50a78r24e12k 81J71a31n87e92č90k48a
Třeba na Heuréce si nemůže žádný subjekt smazat recenze, ani když si tam zruší registraci eshopu, ale musel by to udělat admin z Heuréky. Z toho důvodu, když sem tam napíši po čase věcnou a obsáhlejší recenzi na nějaký výrobek, který jsem si dříve zakoupil, byť je třeba negativní, tak je jistota, že jen tak nezmizí. S eshopy problémy nemám vůbec a pokud se nějaký náhodou vyskytne, napraví to pár věcných emailů. Nicméně, co mě štve je skupina lidí, kteří mají potřebu napsat své nic ke všemu a pak tam čtete recenze ve stylu "super", nebo "není co dodat". Na to se chce napsat už jenom "tvl". Pak je tam druhá skupina lidí, kteří jsou jak malé rozmazlené děti, kterým někdo doslova nesnesl modré z nebe a nejsou schopni ani řádně argumentovat, nebo se tam naprosto znemožní. Tedy i negativní recenze musí být věcná, podložená argumenty, jinak je o ničem a nedá se brát vážně
G19u58s67t65a77v 61K40ř46í48ž
Nalezl jsem zajímavou stránku, kde lidé sdělují své zkušenosti s Alzou (to je jen první stránka, možno otevřít další). Přejdeme-li několik zjevně neopodstatněných stížností, jsou popisy událostí často velmi detailní a člověk cítí jen bezmoc. Jedna recenze to shrnuje dobře: na menší nákupy dobré, ale u větších a dražších spotřebičů riziko. Jakmile zaplatíte, stáváte se jejich rukojmím a můžete skončit zle. Dodají třeba lednici poškozenou a vám začne reklamační horor. Osobně vždy doporučuji nakoupit u obchodníka, na kterého si můžete osobně "došlápnout". Proti anonymnímu molochu se běžný občan jen obtížně dovolá spravedlnosti.
R43a84d72e52k 55Č61e66r78n26ý
Já bych řekl, že čím více zákazníků (jako že právě Alza či CZC mají), tak tím více i nespokojených kteří to dávají najevo... Já chodím do Alzy od jejího vzniku (ještě tam přes ulici od dnešní centrály když měli malinkatý krcálek snad v pronajatém suterénu bytového domu) a nikdy žádný problém. A to kupuji i jiným lidem v rodině, tedy za těch cca 25 let dost nákupů. Naposledy před 5 měsíci jsem u nich kupoval pračku, kterou mi dovezli před barák, odvezli starou a ještě jsem se zeptal zda by neodvezli i starou TV a také mi ji ochotně odvezli ikdyž to bylo navíc.
Reklamací jsem tedy moc neměl, ale když už tak nějak normálně a vždy před termínem 30 dní vyřízená, ale opravdu jsem měl minimálně reklamací.
A co se týče těch tvých 2 posledních vět, tak já to zase vidím třeba obráceně. Malý obchodník, který je rád za každý prodaný drahý kus zboží se spíše cuká (ne každý a vždy pochopitelně) ohledně reklamace, páč místo zisku teď má starosti a ještě třeba vrátit peníze - ikdyž dle zákona, ale i tak to prostě cítí více než moloch, který má obrat miliardy.
M98i27l76e74n57a 73K46l34o55u25č73k53o44v25á
Doporučuji recenze na Poštovnezdarma
O79t67a66k31a70r 96Z72e93m43e13k
Celkem se mi líbí způsob hodnocení na Heuréce, kdy vidíte i odpověď eshopu. Z toho si člověk obrázek docela udělá.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Průmyslová produkce Polska klesla. Je to jen krátkodobý trend, tvrdí experti
Produkce polského průmyslu v březnu zaznamenala největší propad od dubna loňského roku. V...
Pražská burza vystoupala nejvýš od roku 2008
Pražská burza vystoupala nejvýš za posledních téměř šestnáct let. Index PX posílil během úterního...
Nesnězeno zachránilo přes dva miliony balíčků jídla, funguje v několika zemích
Platforma pro záchranu jídla Nesnězeno spolupracuje s více než třemi tisíci partnery, mezi něž...
Ostře sledované sudy. Jak se v Koreji kousek od pláže skladuje jaderný odpad
Silný vítr zvedá mořské vlny, které se rozbíjejí o velké skály. Několik návštěvníků této turisticky...