„Naše doména jsou retail parky. Do obchodních center příliš nechceme chodit,“ říká jednatel firmy. Zkušenost s obchodními centry je podle něj taková, že si zákazník koupí velké pytle se žrádlem, klec či třeba živého králíka. „A tahat košík skrz obchodní centrum s živým králíkem a klecí není úplně dobré,“ dodal.
Retail parky se pak ani v jednom ze čtyř zemí, kde firma působí, tedy v ČR, na Slovensku, v Lotyšsku a Polsku nestaví tak rychle, jaká byla očekávání. „Lidé se tomu brání, protože nechtějí mít samá obchodní střediska. Dívali jsme se na to optikou let předchozích, kdy tato centra rostla jako houby po dešti,“ dodal. V rámci zlepšování právě služeb firma nyní spustila v ČR nový e-shop a expresní doručení nákupů, s možností rezervace času na tři dny dopředu. Kurýry zajišťuje Wolt Drive.
Hmyz, umělé maso i GMO. Musí přijít nové metody, říká výrobce krmiv![]() |
Společnost se nyní snaží síť konsolidovat a více nabízí třeba služby jako jsou psí salony. „Co se týče další expanze, je to otázka příležitosti,“ sdělil Rejchrt. Že skupinu Plaček Group ovládá poděbradský rodák Plaček, je podle něj výhoda, protože pokud se příležitost objeví, je firma schopná jednat rychle.
Aktuálním trendem jsou pak podle něj kočky. „Z prodejů v jednotlivých segmentech se ukazuje, že majitelů koček v ČR v posledních měsících přibývá. V meziročním srovnání rostou nákupy potřeb pro kočky o 10 procent,“ dodal. Nárůst počtu koček je ale podle něj dlouhodobý, lidé v hektickém životě nemají podle něj tolik času. A výhodou koček je, že se nemusí venčit.