Je to něco za něco. Pivovar pomůže přestavbou nebo rekonstrukcí, vybavením interiéru a instalací reklamních poutačů. Výměnou za to se provozovatel zaváže k pravidelnému odběru daného množství piva a dalších nápojů pivovaru.
Cílem je nejen snížit vizuální smog v ulicích, ale také pomoci hospodským s jejich podnikáním, aby označení a reklama hospody byly efektivní.
Zdeněk Kovářmluvčí Plzeňského Prazdroje

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium
Předplatit
Flexibilní, bez závazků
Automatické obnovování
Připojte se ještě dnes a získejte:
- Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
- Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
- Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce