„Během posledních měsíců jsme zaznamenali ve Velké Británii mimořádný zájem spotřebitelů. Maximalizujeme dodávky a aktivně pracujeme s našimi odběrateli, abychom zvládli distribuci piva co nejefektivněji,“ řekl BBC mluvčí skupiny Diageo.
Guinness se podle BBC těší zvýšené oblibě mezi mladými, ženami a také ragbyovými fanoušky. Pivovar posiluje i marketing a na sociálních sítích spoléhá na spojení s celebritami jako je třeba skotský zpěvák Lewis Capaldi nebo herec Jason Momoa.
Výsledkem jsou v Británii neobvykle stoupající prodeje. Zatímco celková spotřeba piva v období od července do října klesala, prodeje čepovaného Guinnessu stouply podle analytické společnosti CGA o více než pětinu.
Diageo se snaží jít rostoucí poptávce vstříc investicemi do výrobních kapacit. Rozšiřuje svůj provoz v dublinském pivovaru St James’s Gate a staví i zcela nový pivovar v Kildare.