Pařížská ulice v Praze. | foto: Jan Zátorský, MAFRA

Luxusní byznys v Pařížské je spíše otázkou prestiže, úspěch přichází později

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Úspěch na české ulici luxusu, Pařížské, slaví osvědčené nadnárodní módní značky jako Louis Vuitton, z českých franšízantů kraluje Carollinum, který si ho trpělivě vydřel. Bakalovo LBM je stále ve ztrátě. Pro české provozovatele je luxusní byznys spíše otázkou prestiže, úspěch přichází teprve až po letech.

Nejúspěšnější z českých podnikatelů v Pařížské je společnost Carollinum podnikatelky Tamary Kotvalové. Loni se obrat firmy vyšplhal na rekordních 641 milionů korun a zisk 80 milionů. Svůj byznys staví na prodeji luxusních hodinek. „Nejpopulárnější je značka Rolex, pak Patek Philippe, což jsou složité strojky pro milovníky technikálií. Dobře se prodávají značky IWC a Breitling,“ vyjmenovává Kotvalová. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se