„Láska k vlakům je v DNA společnosti České dráhy a kdo jiný, než ten, kdo je synonymum pro železniční dopravu, by ji měl předávat dále?,“ zmínily České dráhy v tiskové zprávě.
Televizní spot doprovází píseň „Jedu jedu vlakem“ z dílny skladatele Olivera Fillnera. Do vlaků chtějí Dráhy nalákat především ty, kteří s nimi často nejezdí.
Líbily se vám reklamy na České dráhy s Ivanem Trojanem?
„Nový televizní spot je součástí naší marketingové komunikace, kde hlavní roli hrají moderní vlaky Českých drah a naši zaměstnanci a cestující,“ říká ředitel Odboru komunikace Českých drah Jakub Otava.
„Tento vlak reprezentuje naši značku nejen v Česku, ale i po celé Evropě. I nadále se chceme soustředit na propagaci značky a zdůrazňovat pohodlí a kvalitu, které našim cestujícím nabízíme,“ doplňuje Otava.
Včas loni přijelo téměř devět vlaků z deseti. Nejdochvilnější byly v únoru![]() |
Reklama je součástí marketingové kampaně z dílny reklamní agentury DDB Prague. Kromě televize je součástí kampaně i outdoorová a online reklama, spoty na sociálních sítích, rádiové spoty, digitální reklama i polepy autobusů či tramvají. Nový komunikační koncept se propisuje i do BTL materiálů, jako jsou letáky či newsletter.
Za nákup na pokladně jedno euro navíc. Slovenské dráhy zdražují jízdenky![]() |
„Jakmile se ‚necestující‘ vlakem jednou sveze, určitě si najde něco, co si na jízdě zamiluje, ať už to je výhled z okna, pohodlí nebo třeba klid,“ uvádí kreativní ředitelka agentury DDB Prague Klára Palmer.
Klíčové pro DDB podle ní bylo posunout České dráhy blíže k zahraničním brandům. „ČD jako značka prošly v posledních letech velkou proměnou. Je to moderní společnost, což jsme chtěli do nové komunikace samozřejmě promítnout,“ doplnila.