Na závodech MotoGP se obvykle objevují jen loga sponzorů celého mistrovství. Výjimku vyjednala brněnskému závodu u Dorna Sports, zahraničního provozovatele MotoGP, ministryně pro místní rozvoj Klára Dostálová. „Chceme poděkovat Dorna Sports za nepřetržitou podporu, odhodlání a vášeň k motoristickému sportu,“ stojí v dopise, který zaslala šéfovi firmy.
To, že na závodě budou moci být české reklamy, značně usnadní jeho financování. Podle některých díky tomu brněnská Grand Prix „přestane být ohrožená“. Příští ročník závodu plánuje ministerstvo pro místní rozvoj zafinancovat částkou v hodnotě 55 milionů korun.
Podle informací v dopise Dostálová navíc věří, že by se dala Grand Prix využít k propagaci České republiky jako turistické destinace. Kromě financí pak umístění českých reklam na závodní dráhu odůvodňuje jako propagaci českých produktů a služeb. Ty by podle ní mohly zaujmout i zahraniční diváky.
Závody motocyklů se v Brně pořádají od roku 1930, první Grand Prix se tam jela o dvacet let později. Na Masarykově okruhu se pak poprvé odehrála v roce 1987. Ministerstvo pro místní rozvoj podle Dostálové plánuje závod finančně podporovat minimálně do roku 2025.