Šéf elektromobility v E.ON Martin Klíma | foto: Petr Lundák, MAFRA

„Tchyně řekla, že uhoříme.“ Martin Klíma vyvrací mýty o elektroautech

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Když odejde v elektromobilu baterka, jež stojí půl milionu, nemusíte ji měnit celou, stačí vyměnit vadný článek za pár tisíc, říká Martin Klíma z firmy E.ON.

Obavy lidí i nedostatek dobíjecích stanic brzdí rozvoj elektromobility v Česku. Situace se však zlepšuje a stavba stanic už v současnosti předbíhá trh s elektroauty, kterých jezdí v tuzemsku okolo tří tisíc. Automobilky totiž nestíhají dodávat vozy kvůli velkému zájmu na severu Evropy. „V Česku je dnes čekací doba devět až dvanáct měsíců,“ říká Martin Klíma z Českých Budějovic, který má na starosti elektromobilitu ve společnosti E.ON.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se

Elektromobil