„Kdo chce zažít staré časy, nechť se dostaví do Lidlu. Nejsou vozíky, lidi čekají venku, rvačka o vejce, ale ten triumfální pocit za získání trofeje za to stojí. Jo a fronty u pokladen,“ objevilo se na Facebooku jedné z uživatelek, který sdílela v uzavřené skupině Jižního Města. Podobné příspěvky se objevovaly během celého dne.
Společnost Lidl začala tento týden svoji vánoční kampaň na suroviny vhodné pro vánoční pečení. Zákazníci tak kromě vajec kupovali také smetanu, Ghí, mouku či salko.
Největší zájem však byl o 30 kusů vajec za 99 korun, ta běžně stojí i dvojnásobek. Na několika místech tak podle zákazníků byla vyprodaná během pár minut, což také potvrdil Lidl a na rozdíl od jiných druhů zboží došlo k jejich vyprodání ve velmi krátkém čase.
Lidl se nebojí riskovat. Reklama s Kapitánem Demo oslovila hlavně mladé |
„O produkty nabízené v rámci našich akcí bývá zpravidla velký zájem. Zvýšenou poptávku v poslední době registrujeme například u základních potravin. Jak inzerujeme i v našich letácích, daná akce platí do určitého data, nebo již zmíněného vyprodání. Naším primárním cílem je zajistit dostatečné množství zboží, akční nabídky však plánujeme s velkým časovým předstihem a v některých případech se bohužel může stát, že i tak dojde k rychlému vyprodání zásob,“ doplňuje tiskový mluvčí Lidlu Tomáš Myler.
Dodal, že v souvislosti s prodejem vajíček v pondělí nezaznamenali žádný závažný incident v prodejnách.
„Lidl akce vejce plato za 100 Kč, 4 palety měli a lidi čekali už od 6 rána. Za půl hodiny nebylo nic, to je masakr,“ svěřila se další ze zákazníků Lidlu.
A takových podobných příspěvků lze nyní na sociální síti Facebook najít celou řadu.