Stačí, když si zákazníci přidají platební kartu do aplikace Lidl Plus nebo Kaufland Card, následně aktivují funkci Lidl Pay a Kaufland Pay a při placení u pokladny načtou QR kód své věrnostní karty.
Zákazníci, kteří si do aplikace přidají platební kartu, ocení jednoduchost a rychlost při nákupech u klasických i samoobslužných pokladen. Pro platby mohou zákazníci využít karty Mastercard a VISA. Všechny údaje jsou bezpečně uloženy a společnost k nim nemá přístup, podobně jako u běžných e-shopů.
Lidl testuje nový model. V méně rušných hodinách zavírá klasické pokladny![]() |
U pokladny postačí naskenovat Lidl či Kaufland Pay kartu, kterou si zákazník předem aktivoval a spároval se svou platební kartou. Jakmile dojde na pokladně k dokončení nákupu, peníze se automaticky odečtou z účtu, na kterém je předem zadaná platební karta. Není už potřeba znovu hledat mobilní telefon, přikládat hodinky i platební prsten.
„Tento systém byl navržen s důrazem na jednoduchost, bezpečnost a rychlost platebních transakcí, a jeho cílem je zefektivnit způsob, jakým naši zákazníci mohou za naše produkty platit. Zavedením tohoto systému posilujeme naši pozici na trhu a přinášíme další inovace pro komfort a bezpečnost našich uživatelů,“ uvedla mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.
„Zákazníci mohou využívat v aplikaci službu mobilní platby Kaufland Pay, ale i vlastní skenování nákupu K-Scan. Vše pro svůj nákup od odbavení po zaplacení tak mohou zákazníci pohodlně zařídit v rámci naší mobilní aplikace“, doplňuje tisková mluvčí společnosti Kaufland Česká republika Renata Maierl.
Digitální letáky do aplikace
Od konce července 2024 se řetězec Lidl také připojil k digitální revoluci a začal zasílat své letáky prostřednictvím aplikace WhatsApp. Kaufland tuto službu poskytuje již od října 2023.
Tento krok přináší zákazníkům nejen pohodlí, ale také ekologický způsob, jak se dostat k aktuálním nabídkám. Obchodní řetězce tak reagují na rostoucí popularitu digitálních médií a šetří přírodní zdroje. Digitální letáky nabídnou přehledné a aktuální informace a zároveň budou šetrné k životnímu prostředí.
„Tento krok nám umožní efektivněji komunikovat s našimi zákazníky a současně přispět k udržitelnosti, což je pro nás prioritou. S nadšením očekáváme, že naši zákazníci tuto novinku uvítají a pomohou nám tak chránit životní prostředí,“ uzavřela mluvčí společnosti Lidl Česká republika Eliška Froschová Stehlíková.