Podle Junga letos čeká pokles celý automobilový trh. "Náš cíl je zvýšit podíl na celkovém trhu v porovnání s loňským rokem," uvedl s tím, že v současné době je kvůli nejisté ekonomické situaci na trzích obtížné plány jakkoliv vyčíslit.
Může se hoditNové i ojeté automobily Škoda můžete koupit na www.automodul.cz |
Škoda loni zvýšila prodej o sedm procent. Původně předpokládala odbyt kolem 700 tisíc aut, ale prodej zbrzdila ekonomická krize. Proto musela na přelomu roku omezit výrobu na čtyři dny v týdnu. Od minulého týdne ale opět zavedla pětidenní pracovní týden.
Podle Junga jsou pod velkým tlakem zejména trhy ve střední a východní Evropě. Dopadům ekonomické recese chce firma čelit nabídkou nových modelů.
Dnes měl v Ženevě premiéru terénní vůz Yeti, který od poloviny roku, kdy se začne prodávat, vytvoří pátou modelovou řadu Škody. Letošní prodej yetiho bude podle Junga záležet na přijetí na jednotlivých trzích. Cenu firma stanoví až těsně před uvedením do prodeje. - čtěte Škoda míří s modelem Yeti na nový trh