Martin Janna | foto: Petr Kozlík, MAFRA

Sázka na české klienty se vyplatila, říká manažer luxusního butiku s hodinkami

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Najít si vlastní platné místo v rámci úspěšného family byznysu není úplně jednoduchá disciplína. Martin Janna si ale svoji pozici manažera butiku s prvotřídními hodinkami Carollinum užívá. A když si potřebuje vyčistit hlavu od luxusu, utíká do odlehlých hor nebo spát pod širák do lesa.

Dveře do Carollina na Pařížské 11 odemyká nakupujícím ochranka zevnitř. Konzervativně laděný světlý interiér s dřevěnými vitrínami a panely na zdi doplňuje černá a zlatá. A samozřejmě skvostné hodinky: v multibrandovém butiku jsou zastoupeny značky, jako jsou Vacheron Constantin, Jaeger-LeCoultre, Cartier nebo špička německé hodinařiny z Glashütte, A. Lange & Söhne. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se