Po Tesku bude Globus dalším řetězcem, který začne nabízet potraviny online. Služba nazvaná Click&Go vstoupila do interního testování, kdy ji prověřují zaměstnanci pražského hypermarketu. Pro veřejnost se e-shop spustí zřejmě na podzim, řekla iDNES.cz mluvčí řetězce Pavla Hobíková.
Síť patnácti hypermarketů v e-shopu plánuje nabídnout především čerstvé potraviny, výrobky vlastní značky Poctivá výroba Globus od svých řezníků, pekařů, cukrářů a také z restaurace. V nabídce budou i tisíce produktů alternativní výživy a speciálních potravin. „Nabídka sortimentu bude zajímavá a postupně ji budeme i dál rozšiřovat,“ uvedla Hobíková.
Globus spuštění e-shopu avizoval už v roce 2016, kdy oznámil, že do expanze v České republice v příštích letech investuje čtyři miliardy korun. Letos v květnu otevřel první maloformátovou prodejnu Globus Fresh v Pardubicích.
S novým konceptem chce proniknout do center měst. (čtěte Globus otevírá první malý obchod)
Malé prodejny, ale i e-shop jsou reakcí na trend, kdy stále více zákazníků chce nákupem zároveň ušetřit čas. Globus přesto svůj e-shop pojal oproti konkurenci jinak. Neplánuje totiž doručovat nákupy až do domu. Místo toho nabídne vyzvednutí zboží, připraveného v taškách, na výdejním místě Click&Go u hypermarketu.
Manažeři řetězce jsou s dopravou opatrní. Službu si přitom už vyzkoušeli na svém e-shopu s vínem, které mj. doručují i kurýři DPD a Messenger.
První e-shop v Česku spustilo z obchodních řetězců v roce 2012 Tesco. Od loňského září má svou digitální stopu také Lidl, tento diskont však zatím nenabízí potraviny, ale především módu a vybavení domácnosti a outdoorové vybavení.