- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jej evoluce dostihla...jestli pak tu změnu myslel tím, že to na Covid zabalí sám ? Vím, krutá ironie....
No jo, Téma - zase dobrej rozhovor, díky za něj!
Vyjádření ekonomisty Michala Mejstříka je na trestní oznámení.
Pokud se ovšem skutečně vyjádřil tak jak pýše autor článku ?
Máme dobré ekonomy, ale mizernou dělnickou sílu. Můžete počítat peníze jak chcete, jen prostě roboti tu horší práci za pracující cizince neudělají.
Mě se děsně líbí tyto kecy jako robotizace, digitalizace, využití 3D tisku a zejména elektromobilita. Nic z toho se nestane převratným směrem v průmyslu ani v životě. Kdyby nebylo EU a jejích limitů, tak děláme v klidu skvělá auta s malými emisemi a všichni by byli spokojení. Kromě několika bratranců v Bruselu, kteří to vidí jinak. Jasně, pokrok musí být, ale ne úkor kvality života a zejména udržitelnosti technologií a průmyslu. kdo z vás si půjde zítra koupit Enyaq iV? A kdo za rok? A za deset let? Já tedy ne.
S těmi elektromobily se s tím už budete/me muset smířit, automobilky nemají žádný plán B k návratu k fosilním palivům. Není to jenom EU, ale především Čína a USA masivně investují do elektromobility. Také jsem držel se svým hloupým telefonem léta než jsem si koupil první smartphone. Kdo by si kupoval mobil v té době, který je potřeba při provozu nabíjet každý den a který ani není stabilní při hovoru. No tak dneska už žádný slušný hloupý telefon neseženete a ty chytré už fungují o dost lépe. Za 10 let asi ne, ale za 20 let už je docela možné, že nic slušného nového na fosilní paliva stejně už nepujde koupit kromě pár ojetin ...