ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Vánoce už začaly. Po jarní zkoušce nanečisto podstoupí e-shopy zkoušku ohněm

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Tři měsíce zbývají do Vánoc, na které se internetové obchody připravují už od léta. Čeká je totiž zřejmě nejuspěchanější chvíle v historii. A možná i nejvýdělečnější. Obchodníci napínají všechny síly, aby zvládli doručování dárků, shánějí brigádníky a narychlo smlouvají odběrná místa.

„Určitě se hodně lidí nepohrne do nákupních center a budou nakupovat online,“ vyhlíží na obzoru balíkovou smršť ředitel přepravní společnosti DPD Miloš Malaník.

  • 25 % nárůst očekávají letos na Vánoce e-shopy.
  • 50 % lidí teď kupuje na webu zboží, které dříve brali v kamenných obchodech.

Jaké to je, si už „nanečisto“ e-shopy i přepravci zásilek vyzkoušeli při jarním lockdownu. Ujišťují proto, že nadcházející špičku zvládnou, i kdyby byl nápor enormní.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se