ilustrační snímek

ilustrační snímek | foto: Profimedia.cz

Čas na online experimenty. Jak e-shopy bojují o regiony

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Potraviny se v dobách krize ukazují jako sázka na jistotu. Pandemie koronaviru navíc mění tradiční nákupní zvyky, takže i ti, kteří zrovna neholdují internetu, poprvé nakoupili jídlo online. Prodej potravin přes internet se vyplatí už i v regionech. Příležitost cítí COOP či Žabka.

Pro internetové hráče je to ideální příležitost, aby zkoušeli nové služby a zvětšovali svá teritoria směrem na venkov. Zatímco v Praze, v okolí metropole a v hrstce velkých měst se konkurenční boj odehrává v trojúhelníku Tesco–Rohlík–Košík, o zákazníka na venkově se začíná ucházet i Skupina COOP, která čítá asi 2 600 družstevních prodejen.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se