Čerstvý šéf drogerií Aleš Drábek chce obchody více zaměřit na kosmetiku a tím se odlišit i od nastupujícího Schleckera, který získal síť Droxi.
Dostat do obchodů více voňavek a krémů může Rossmann jen tehdy, pokud se jiného zboží zbaví. Nadbytečné zásoby proto firma navezla do ochodního centra Růže na pražském Chodově, kde je bude od pondělního rána vyprodávat.
Rossmann letákyNavštěvujete rádi |
Zboží na paletách bude k mání na místě bývalého supermarketu Billa, který se odtud stáhl poté, co otevřelo obchodní centrum Chodov a Růže přišla skoro o všechny zákazníky. Teď se v ní drží jen čínský snack a ruské potraviny.
„Zbavujeme se zásob, které se tady nahromadily za deset let,“ říká Pavel Bartoň, který má v Rossmanu na starosti část prodejen včetně této. Buď jde o neprodejné věci, nebo o položky, které do nového sortimentu nezapadají – to se týká hlavně nedrogistického zboží.
Na paletách bude k mání zboží, které Rossmann pořídil v úhrnu za dvacet milionů. Jde téměř o dva tisíce výrobků, které se budou prodávat v průměru s padesátiprocentní slevou.
Nejrůznější věci budou stát od deseti korun – třeba za balík toaletního papíru Kleenex – po 300 korun za voňavku Hugo Boss či Kenzo Flowers.
„Třeba v toaletních papírech budeme hodně prodávat naši vlastní značku, takže tyto už nepotřebujeme,“ říká Bartoň. Rossmann zatím počítá s tím, že věci bude doprodávat tak půl roku, záleží na zájmu.
„Očekávám, že se nám sem seběhnou Vietnamci a něco vykoupí. Ale to je dobře, čím dříve se toho zbavíme, tím lépe,“ uzavírá Bartoň.