Pondělí 9. prosince 2019, svátek má Vratislav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 9. prosince 2019 Vratislav

Diskuse k článku

Na osobní bankrot asi dosáhne víc lidí, Sněmovnou prošla insolvenční novela

Na možnost osobního bankrotu nejspíš dosáhne širší okruh lidí v dluhové pasti. Sněmovna schválila insolvenční novelu, která podmínky oddlužení zmírní. Neexistovala by nynější vstupní podmínka, podle níž musí být dlužník schopen uhradit v pěti letech aspoň 30 procent svých závazků. Poslanci vládní předlohu výrazně upravili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O55n60d47ř39e85j 98L59o23š56o36t78h 2902414645720

Nevím, proč to tolika lidem vadí. Firmy insolvenci, bankrot, konkurz, atp. využívají také a problem to není.

Pokud má člověk dobrý záměr a nevyjde mu to, tak holt někdo musí ty peníze odepsat. A pokud s tím má někdo problém, tak nemusí nikomu ty peníze půjčovat a nebude o ně pak přicházet.

0/−1
27.10.2018 22:34

J80i71ř90í 74P43l32a94v22s83k81ý 9920556281549

ja penize nepujcuji, prsto ma dluzniku vice, nez je me samotnemu mile ... a nevidim jediny duvod, proc bych mel jakymkoliv zpusobem nest nasledky cizich chyb, pokud nekdo udela chybu, necht si ji vyzere az do smutneho konce, a neleze s tim za mnou, ze mu mam neco odpoustet.

0/−1
29.10.2018 15:58

V67í60t 35H64r18u18b89e74š 2880493678

Bohužel existují lidé, kteří si půjčují se záměrem navrátit to. Nikdy nechodili do práce, mají živnostenský list ale ne kvůli tomu že by chtěli podnikat ale spíše proto aby se jim lépe dělaly podvody. A když už jim nikdo nesedne na lep tak si podají žádost o oddlužení a jede se dál. Takto jsem sedl na lep kamarádce o které jsem si myslel že ji dobře znám. Poznal jsem ji ale až po té, co jsem ji půjčil.

0/−1
30.10.2018 7:38

D90a19n35a 67K23o15c95i93á58n21o59v93á 2323808259598

Znám lidi, kteří, sice vlastní hloupostí, že nešli na ÚP, dluží na sociálním a zdravotním pojištění. I když začnou splácet a splácejí pravidelně třeba 2 roky, úroky jim stále letí a konec dluhu v nedohlednu.

+2/−1
27.10.2018 13:06

D48a63v57i91d 52T41e68r87i75n53g36l 9337554810

Opravdu by me zajimalo co bylo a je smyslem novely?

At uz se vam to libi nebo ne,tak jen Pelikanova novela mela nejaky novy smysl.

Tato novela nebyla vubec potrebna,a zachovava stav.

Takze Nacher akorat vodi lidi za nos,kdyz jim tvrdi jak je to potrebna novela.

+2/0
26.10.2018 23:26

T16o82m51á17š 52M23a69t53ě69j 9765958603682

Zalíbit se voličům.

0/0
27.10.2018 12:26

T43o17m66a12s 82P92i58l51n21y 9403569245582

Jsem zasadne proti jakemukoliv oddluzovani. Kdyz si nekde pujcim, musim to umet taky vratit. Jak k tomu prijdou ti, kteri jim ty penize pujcili, ze dostanou zpet jen 30-60% toho, co pujcili? Mam hypoteku, kdyz ji nezaplatim celou, seberou mi barak. Proc ma mit nekdo, kdo si napujcoval a neni schopen splacet, vyhodu pred ostatnimi lidmi, kteri vse poctive splaci?

+6/−5
26.10.2018 21:33

H49o46n91z69a 77B71o48b75u14l76a 9516259383119

On ten problém ani tak není v tom vrátit to, co si člověk půjčil. Velká část těch lidí se dostala do neřešitelné situace kvůli penále, lichvářským úrokům a druhotným nákladům - čti pokutám, poplatkům a podobně.

+5/0
26.10.2018 21:37

M89i93k92u80l94á90š 72S34l79o18v50á52k 5400958402944

Což je zcela v pořádku. Se všemi podmínkami byli seznámeni předem, to musí věřitel vždy prokázat.

+1/−3
27.10.2018 8:38

T51o94m91a92s 73P32i60l10n97y 9343219915382

Ale no tak, kazdy, kdo si pujcuje, musi vedet, za jakych podminek si pujcuje. A pokud nemuzu splacet, musim pocitat s tim, ze mi budou naskakovat poplatky, penale a uroky. No a pokud ma nekdo IQ houpaciho kone, ze si vezme na splaceni uveru dalsi pujcku, tak ma smulu. Za chyby se v zivote plati. A timto zakonem ucime lidi, ze vlastne neni nutne sve zavazky splacet a je to v poradku.

+2/0
27.10.2018 12:03

O40n24d86ř54e91j 68L56o27š59o60t33h 2852244655820

Musíte se na to dívat z vyšší perspektivy, je to napsané i v článku. Člověk, který se dostane do dluhové pasti, bez ohledu na příčinu, tak většinou končí v šedé ekonomice, z dluhů nesplatí vůbec nic a zbytek života prožije mimo systém a stát na tom tratí dost peněz.

0/0
27.10.2018 22:44

L28u35k41á52š 45K19ř34í56ž 9328441376669

"Jak k tomu prijdou ti, kteri jim ty penize pujcili, ze dostanou zpet jen 30-60% toho, co pujcili?" ...... no přijde k tomu tak, že dostane těch 30-60% ..... což je podstatně více než u lidí, kteří se oddlužit ani nechtějí a ani nesplácejí ..... pak věřitel získá zpět maximálně zpět pár jednotek % ....... pro většin věřitelů je už lepší dostat těch 30-60% během pár let , než aby mu dlužník splácel např 200 000 po tisícovce měsíčně ...... to by do smrti neviděl ani těch 30%

0/0
27.10.2018 15:29

M43i92c81h70a78l 79T95i49m93k62o 3963474374825

Jak už bylo zmíněno několikrát, je samozřejmě pravda, že dluhy se mají splácet, ale není to tak černobílé. Když už člověk spadne do exekučního kolotoče, nabalují se na dluh další úroky, soudní poplatky, exekutorské poplatky....a samotný dluh pomalu nemá šanci umořit do konce života.

+2/0
27.10.2018 15:33

H17o58n65z77a 80B71o91b68u56l29a 9166669643209

Já to asi úplně nechápu. Jaký smysl má jít oddlužení s tím, že jsem schopen za 3 roky splatit 60 % dluhů? To je za 5 let 100 %, takže ten dotyčný je schopen splatit celkem v pohodě všechno. Možná jsem to ale jen nepochopil.

Podle mě by bylo mnohem lepší udělat něco ve smyslu toho, aby se tzv. nezesplatňovaly půjčky, když v průběhu splácení klient nemůže 3x zaplatit. To totiž k tomu bankrotu přivádí spoustu lidí, kteří by jinak své dluhy celkově uhradili v termínu, kdy měla být půjčka doplacena. Teprve když by nebyla půjčka (tedy ne jednotlivé splátky) uhrazena do termínu celkového splacení, by mělo přijít tvrdé řešení, samozřejmě s výjimkou, kdy ten dotyčný ani nezačne splácet. Do problémů se může člověk dostat kdykoliv a neměl by to být důvod k tomu, aby se ho kvůli tomu někdo snažil zničit.

+3/0
26.10.2018 21:10

J64o11s23e34f 76L88e53b16d28u26š88k65a 4372923253615

Tedy nasekám dluhy za miliony, majetek uliji po příbuzných a pak za pět let tradá, od příbuzných ho získám za hubičku zpět.

Podvíci budou mít zelenou i když možná dobře, vše hezky z ručky do ručky.

+2/−5
26.10.2018 18:58

D41a42v23i63d 36T78e10r64i21n19g78l 9197334750

A to se vyplati,shanet pujcky,pak 5 let se nekde skryvat a doufat ze na me nikdo neprijde,a pak nemit ani na auto.

Dekuji nechci

+4/0
26.10.2018 19:07

P42e37t97r 85K82l35e69i52n24w53ä24c11h39t49e88r 5253441982

On totiž pán jaksi nepřečetl to zásadní. A to, že částka pro insolvenci má hranici 2.2 milionů.

To mi zase nepřipadá jako cifra, která se vyplatí pro to, abych jí schovával po příbuzných a pak se x let někde schovával. Takže plus a souhlas.

0/−1
26.10.2018 19:10

H53o93n86z73a 53B11o83b85u11l57a 9226669203439

No, v článku píšou, že tato podmínka padla.

0/0
26.10.2018 21:11

V81í51t 83H61r66u51b19e88š 2910883278

Bohužel takové lidi znám

0/0
30.10.2018 7:42

D68a48v35i48d 60T75e95r74i78n65g38l 9887684820

Nechci se poustet do diskuze co delaji statni urednici za verejne platy,ale prijde vam normalni ze insonvelcni zakon pripravuje 3 roky expertni tym na Ministersvu Spravedlnosti,vlada ho prijme bez pozmeneni,a pak siz nej Nacher udela trhaci kalendar.

Uz ten jeho trapnej boj proti bankovnim poplatkum byla takova PR,ale lidi na to slysi,i kdyz nic nedokazal.

Staci mi ze Faltynek nejdriv naridil vyhodit Marvanovou z ministerstva ,kde mela resit problematiku predluzeni,a pak musel odejit i Pelikan.

+1/−1
26.10.2018 18:43

P96e12t96r 33K22l39e56i42n79w28ä86c64h36t57e91r 5883631122

Nevím jak u Marvanové, ale návrh Pelikána se mi zdál až příliš měkký. Pořád by mělo platit dlužíš? Tak zaplať!

A ne že s insolvencí bude někdo vyčůrávat.

Ostatně osobně znám případ člověka, jenž dělal za cca 13.000 kč čistého, dlužil 900.000 kč. U soudu se mu zaručil příbuzný, že bude doplácet jeho dluh.

Bez problémů tedy prošel insolvencí, zaplatil z dluhu cca 340.000 kč a byl po pěti letech čistý.

Nicméně vím, že jeho měsíční příjem byl takřka třikrát tak vyšší. Prostě pracoval někde, kde dostával oficiálně tuto částku, zbytek do ruky.

A teď si představte, že někdo dluží daleko více. Pro takové lidi je insolvenční zákon výhra.

+2/−3
26.10.2018 18:49

P97e55t84r 61K57l46e50i80n26w91ä40c77h53t62e25r 5773681482

Ještě ale důležitá připomínka k tomu, co jsem napsal. Musím totiž konstatovat i fakt, že původní dluh byl "pouhých" 200.000 kč. Na devět set tisíc dluh vystoupal po připočtení různých úroků z prodlení, úroků z úroků, pokut a především za "služby" různých pijavic, přísátých na exekutorských úřadech. Takže v konečném důsledku ani nevadí, že dotyčný právě s těmito vymahačskými "vyčůranky", tímto způsobem vyběhl.

+2/0
26.10.2018 18:57

D21a64v78i59d 70T35e67r16i61n94g48l 9477814890

Nevim v cem vidite tu novelu vyhrou?

To ze nekdo bude vzdy vycurany eliminovat nejde,jako nejde rict,ze vsichni si pujcily s tim neplatit.

+1/0
26.10.2018 18:58

P11e36t90r 22K97l44e53i60n82w40ä22c64h12t12e74r 5333491582

Vím. Tohle je opravdu složitá problematika. Jsem nyní v situaci, kdy chápu obě strany. Za mě však musím říci, že bych se spíše podíval na ono navýšení dluhů.

0/−1
26.10.2018 19:03

D88a53v76i98d 32T47e83r58i93n50g83l 9547414770

Urcire, to navyseni je nejproblematictejsi proc lide nespaci.

0/0
26.10.2018 19:09

M19a50r76t26i71n 12B79u33r93e60š 3816485468161

To co připravil Pelikán říkalo, že se dluhy platit nemusí. On taky Pelikán si na přípravu sezval pány z neziskovek Hůleho a Hábla věřitel naprosto obešel a ti ho nezajímali. Tak jak to Pelikán připravil tak pro by hlasovali jen sociální demokraté a piráti pač ani lidem z ANO a komunistům se to nelíbilo.

Nacher se snažil najít nějakou vyváženost jak mezi dlužníkem tak i věřitelem, aby žádná ze stran nebyla zvýhodněna. No nemyslím si, že se mu to úplně povedlo, protože co si budem říkat tento zákon je prodlužnický.

+2/0
26.10.2018 18:56

P33e65t41r 37K54l89e58i38n23w12ä13c52h38t48e50r 5123751372

Asi Martine máte pravdu že je prodlužnický. Ale když se zamyslíte nad tím, kolik a jak někteří dlužníci zaplatí navíc (a že to občas bývá i více než oněch 30% z dluhu), tak pak vám to zase tak moc unfair pro věřitele nepřijde. Je to opravdu dost složitá problematika a já, ač jsem si prošel svým, si opravdu nedokážu určit hranici, která mi připadá fair pro obě strany.

+1/0
26.10.2018 19:01

M97a44r55t60i35n 57B61u47r78e64š 3586265268821

Pokud dávají 30% a více tak je tento návrh zbytečný a stačí současná pravidla.

0/0
26.10.2018 19:09

J11i77ř35í 37P19l56a10v51s29k79ý 9370736221299

fer pro obe strany je to, ze dluznik zaplati vsechno, co zaplatit ma.

0/0
27.10.2018 7:45

D73a40v81i90d 83T53e50r12i59n71g40l 9827754160

Asi mam na to jiny nazor nez vy.

810 tisic exekuci je nedobytnych po mnoho let,pokud si veritele mysli ze jim po dvaceti letech nekdo zaplati milion,kdyz si pred 20 lety pujcil 100 tisic tak je bud naivni nebo hloupy.

Pro me je dulezite ty lidi nechat dychat a pracovat.

0/0
26.10.2018 19:02

M21a92r78t96i84n 30B50u59r23e22š 3926295378561

:D :D :D v současné době máme něco přes 800 000 exekucí a Vy tvrdíte, že všechny jsou jsou nedobytné? Jak jste na to přišel? Máte nějaké statistiky?

0/0
26.10.2018 19:11

H24o74n33z60a 44B42o73b47u81l67a 9416719423989

To se smějete sobě? Sám níže píšete "Mimochodem v exekucích je něco přes 800 000 lidí nikoliv 900 000.". 800 000 lidí není 800 000 exekucí, mnoho z těch lidí má více exekucí, někteří i 10 a více. Celkově bylo v loňském roce 4 670 000 exekucí!

https://ekonomika.idnes.cz/foto.aspx?foto1=JN71542d_Infografika.jpg

0/0
26.10.2018 21:28

M27a62r96t35i80n 92B39u35r10e39š 3886915778231

Ne směju se Vám sám článek na, který odkazujete uvádí že v exekuci je 860 000 lidí. Naučte se číst. To že tito lidé mají vícečetné exekuce (např. jeden jich má 10) to pak dává 4 670 000 exekučních řízení, ale lidí v exekuci je jen 860 000 z toho 80 000 je tam jen formálně pač u nich bylo povoleno oddlužení takže exekuce je přerušena a čeká na výsledek oddlužení.

Pro příště než něco napíšete naučte chápat psaný text. Ano v exekucích je něco přes 800 000 lidí cca 8% naší populace zbylých 92% naší populace dluhy platí.

0/0
26.10.2018 21:38

H27o69n97z64a 26B92o86b84u48l78a 9486429423729

Vy píšete "v současné době máme něco přes 800 000 exekucí". Sorry, ale vy máte těžký problém jak s chápáním psaného textu, tak s jeho vyjádřením. D. Teringl píše, že je 810 tisíc exekucí nedobytných. 810 tisíc ze z více, než 4 milionů. A vy napíšete, že to je většina? Člověče, pletete si pojmy a dojmy, ale co hodinky, nebo holinky, však obojí se natahuje, ne?Rv

0/0
26.10.2018 21:50

M21a21r64t22i86n 51B41u59r25e66š 3476435268881

Kde vzal pan Teringl těch 800 000 že je nedobytných. To ty exekuce zkoumal?

0/0
26.10.2018 22:59

D74a92v71i51d 64T59e30r22i68n75g55l 9497224420

To zkoumali sami veritele,kdyz nekdo dluzi 20 let a nezaplatil ani korunu,tezko si predstavit ze ted zacne splacet,kdyz uz mu puvodni pujcka narostla treba 20x.

Opravdu si myslite ze je mozne neco vymoct?

Sami exekutori,maji statistiku nedobytnych exekuci.Ktere jim jen lezina stole 20 let.

+1/0
26.10.2018 23:21

M24a28r86t47i60n 66B24u88r73e75š 3156355818661

Ale ano tady stačí když dlužník začne pracovat anebo něco zdědí. I s tím jsem se už setkat exekuce vedená 8 let bezvýsledně dále paní měla další pokut dluhy za plyn elektri atd atd. zdálo se že vše je bezvýsledné a pak zdědila půlku baráku. Hned byla polovina jejích závazků zaplacena

0/0
27.10.2018 15:41

M53a40r26t81i76n 97B20u54r17e95š 3776815518971

Viděl jsem i situaci kdy jedna nejmenovaná pojišťovna dávala případy jednomu nejmenovanému exekutorovi exekutor cca 800-1000 těchto případů vedl jako nevymahatelných když se této pojišťovně podařilo změnit exekutora a předat to novému tak ten z těchto 800-1000 případů do půl roku vymohl cca 500 000 kč a 400 případů bylo ukončeno vymožením. Takže asi tak s tou vymahatelností.

0/0
27.10.2018 15:55

H51o88n66z47a 39B97o45b95u79l98a 9826599733849

Zkuste popřemýšlet nad tím, jaký je rozdíl v "počet lidí v exekuci" a "počet exekucí". Chápu, že to pro vás bude dost těžké, ale jde to, nebojte. A když mi radíte, abych se naučil chápat psaný text, zkuste nejdříve sám, protože nechápate ani to, co sám napíšete.

+1/0
26.10.2018 21:53

J28i95ř46í 38P77l63a67v38s58k73ý 9720236321699

jasne, a zaplatit to muze treba veritel, beztak nevi, co s prachama ...

0/0
27.10.2018 7:46

P21e89t69r 78K24l26e46i84n19w67ä95c82h31t57e59r 5273981262

Pokud se jedná o maximální dluh 2.2 mil, tak jsem docela i pro. Sám jsem se dostal do problémů a nakonec to horko těžko zvládl bez insolvence a zaplatil bohužel neskutečné peníze navíc. Ano, stydím se za to, ale zároveň se nevymlouvám. Byla to jen a pouze má hloupost.

Asi bych se ale přimlouval spíše za to, nechtít po dlužnících někdy až několikanásobky dlužné částky. Je i problém věřitele, zda půjčí někomu, kdo má nízkou rentabilitu nebo dokonce nechodí do zaměstnání.

Chápu. V lidském životě se může stát leccos a tak jsem i smířlivější. Nesouhlasil bych ale s tím, aby si z insolvence někdo dělal byznys.

Takže ano, maximálně 2.2 miliony dluhu mi připadá jako přiměřená částka k insolvenci.

Uvidíme, zda zákon bude dobrý a zda opravdu této zemi a některým předluženým lidem pomůže.

+3/0
26.10.2018 18:41

M33a34r35t20i59n 48B13u87r39e23š 3396925748251

Pár bodů proč jsem proti:

1) Problém se týká cca 8% populace to znamená, že 92% obyvatel svoje dluhy dokáže vyřešit za stávajících podmínek.

2) Ve vymáhání pohledávek jsme druzí nejúspěšnější v Evropě před námi je jen Německo teď čekám, že se mírně propadneme dolů.

3) Soudce Krajského soudu v Praze uvedl následující: ,,Již dnes oddlužení funguje jak pro věřitele tak pro dlužníka, ale není pro každého je otázkou zda když do tohoto systému pustíme absolutně každého zda bude fungovat dál ́ ́.

4) Dle mého názoru se dají závazky vyřešit již dnes vstupem do insolvence a zaplacení 30% (DÁ SE TO ŘEŠIT), ALE část dlužníků se na toto vykašle chtějí si přeci užívat života(půjčené peníze) a jakmile je to omrzí tak najednou jim to vyskáče na úrocích a 30% nedají => pokud insolvenci zahájili včas a ne až se jim bude chtít 30% dají.

5) Soudy čekají že od 1.1.2019 naroste nápad v insolvencích pač dlužníci místo, aby šli do oddlužení hned a spaltili věřiteli co nejvíce tak vyčkávali až jim levicové strany dají tento dárek.

+3/−4
26.10.2018 17:51

D74a74v84i89d 39T14e45r57i48n43g86l 9777424940

1 - problem se tyka nas vsech,protoze nekolik desitek miliard,ktere by mohla milionova armada posilat na danich rocne do rozpoctulze urcite pouzit i na zlepseni trebazdravotnictvj.

I kdyz to vezmu statisticky tak v exekuci je 900000 tisic lidi,kteri maji rodiny a deti.A tak se to primo tyka vice nez 2 milionu lidi.

2- Nesmite verit ,co napise Eurostat ,ktery nikdy nepocita vsechny data.

A hlavne tento zakon mel pomoct lidem s nedobytnymi pohledavkami.

3- Soudkyne nejvyssiho soudu rekla,ze system je nastaveny spatne,a jeste se vstup prodluzniky zkomlikuje.

Je otazkou zda se chceme prihlizovat spise USA,Rakousku,Nemecku,Dansku atd. a jejich zivotni urovni,nebo spise Srbsku,chorvatsku atd.

4- vetsina z 900 tisic lidi ma dluhy jeste z doby kdy zadne oddluzeni neexistovalo,a ted uz se do nej nedostanou.

5 - Pokud chcete ANO,KDU nazyvat Levicovimi, tak dobre.

Jen me mrzi ze u nas pravicive strany jeste nedozraly,protoze vsude v zapadni evrope insovelcni zakon s 3 letou nulou schvalovali prave pravicove vlady,ktere si to umi spocitat.

Zaverem,jsem rad ze Europarlamentem prosel navrhna oddluzeni do 3 let s nulou a ze to Unie nakonec vyresi za nas,kdyz u nas toho nejsme schopni.

+4/−1
26.10.2018 18:09

M42a20r77t41i73n 55B88u97r43e10š 3396305748351

1) Ale kde máte jistotu, že budou po oddlužení legálně pracovat a posílat daně? Když pro práce na černo je výhodná dnes a nikdo jim to nesebere na splátkách věřiteli a daní tak proč by se tito lidé dělili po oddlužení se státem na daních? Kde berete tu jistotu?

2) Máte snad lepší data než Eurostat?

3) Která soudkyně nejvyššího soudu? Vím že předseda nejvyššího soudu Šámal a místopředseda Fiala byli proti stejně tak Baxa který v té době šéfoval Nejvyššímu správnímu soudu.

4) To máte odkud? Mimochodem v exekucích je něco přes 800 000 lidí nikoliv 900 000. Dělal jste nějakou statistiku anebo to odhadujete?

5) hnutí ANO je levicová strana KDU je středová strana nikoliv pravicová.

Máte lepší informace pač co já vím Europarlament o návrhu komise na oddlužení tří s nulou ještě nerozhodl a hlavně toto oddlužení se má týkat jen pro podnikatele a dluhu vzniklé skrz podnikání.

+1/0
26.10.2018 18:22

J85a32r54m25i92l79a 17P55í71c69h86o94v80á 5752847914333

Po zavedení EET je práce načerno daleko složitější, protože podnikatelé na ni nemají zdroje hotových peněz.

0/0
26.10.2018 20:39

J80o16s18e55f 29L44e97b28d28u35š76k41a 4842593183385

Pblém se týká věřitele a dlužníka. Stát z toho nedostane ani korunu - pominu-li soudní poplatky. Tedy žádné desítky miliard do zdravotnictví. Pokud budeme tolerovt to, že dluhy se nesplácí, pak právě tím se přiblížíme kamsi k Balkánu, protože namísto soudů budou fungovat vymahačské mafie.

+2/0
26.10.2018 19:03

D19a71v25i87d 70T84e62r86i85n48g18l 9537784730

Nevim ze by USA,Nemecko,Rakousko,atd. Byli zivotni urovni blize balkanu nez mi.

A tam vsude plati oddluzeni s nulou.V Rakousku dokonce nedavno presli z 5 let na 3.

+1/0
26.10.2018 19:11

M23a23r51t75i58n 24B66u78r65e87š 3566965738531

Jde spíše o to, jak to mají zařízené, aby nedošlo k poškozování věřitelů zákon nebyl zneužíván.

0/0
26.10.2018 19:20

M40a24r85t19i78n 65B70u14r68e13š 3626955528311

Na Slovensku to již tak funguje. Věřitelé místo, aby svoje dluhy dávali exekutorovi tak je dají raději inkasní agentuře či soukromému vymahači.

0/0
26.10.2018 19:12

Z69b80y35n53ě48k 53R22e63i88c19h11l 8926719396159

Dlužníci to dělají jinak. Třeba mají dluh 300 000 Kč.Veškerý majetek přepíšou na někoho jiného, nemají žádný oficiální příjem, jelikož pracují na černo, ale nechají si od někoho, komu věří, napsat darovací smlouvu, ve které se dárce zaváže k měsíčním splátkám 1500Kč ( 1500Kč*12měsíců*5 let se rovná 90 000Kč, což je právě 30% dluhu). Samozřejmě těch 1500 Kč měsíčně dárci dává dlužník ze svého příjmu načerno. NO a je to. Pokud nevěříte, tak se namátkově podívejte na insolvenční rejstřík.

0/0
26.10.2018 17:46

Premium

Cítím hořkost. Bývalý šéf mordparty poprvé promluvil o svém odchodu

Nejznámější český kriminalista Josef Mareš sloužil u policie téměř třicet let, stál za objasněním řady vražd a...

Premium

Zalepili matce prsa, aby nemohla kojit. Při příbězích z Osvětimi pláče i průvodce

Lukáš Lev provází v koncentračních táborech a popisuje nacistická zvěrstva. Jeho babička si však stála za tím, že za...

Premium

Hořký čaj? Nesmysl! Pediatr v knize vyvrací mýty o domácím léčení dětí

Hradecký dětský lékař Ladislav Hanousek vydal knihu Maminko, není mi dobře, která má rodičům pomoci s léčbou i výchovou...

Najdete na iDNES.cz