Výstavu fotek z rozehnání technoparty nyní chystá síť prodejen s elektronikou Datart. Že se jedná o marketingový tah ale firma odmítá.
"Zákazníky se samozřejmě snažíme do našich prodejen nalákat různými marketingovými nebo obchodními akcemi, nicméně tento náš příspěvek do diskuse formou výstavy fotek takto nebereme," říká ředitel společnosti Datart Pavel Sláma.
Podle něj je společnost rozdělena na příznivce a odpůrce zásahu, takže výsledek z marketingového hlediska jistý není.
Datart vyzval fotografy, aby firmě zaslali snímky z letošního CzechTeku. Diskuse totiž podle Slámy hýbe celou společností, a Datart se k ní proto tímto způsobem připojuje.
- vše o technoparty a policejním zásahu
- články, názory, fotografie, infografika
Čtěte přílohu www.idnes.cz/czechtek
Snímků z rozehnání technoparty využil ve své reklamní kampani "Svět se zbláznil" i Rodinný pivovar Bernard. Ten na rozdíl od Datartu netvrdí, že se připojuje k nezávislé diskuzi, kde se snaží dát prostor oběma stranám, ale policejní zásah jednoznačně odsuzuje.
"Naší snahou není polemizovat nad pozitivní či negativními aspekty akce CzechTek, ale jednoznačně odsuzujeme brutalitu policejního zásahu," uvádí majitel Stanislav Bernard na internetových stránkách pivovaru.
"Průběh zásahu navozuje dojem předem naplánované akce, jaké jsme znali v totalitním režimu. Je známo, že každá hrubá síla a nepřiměřená hrubost vyvolává další agresivitu a nenávist," dodává.