„Aktuálně neodcházejí SMS, tudíž připojení internetového bankovnictví je funkční v omezeném režimu. Dotčeny jsou bankomaty, platební brány a terminály,“ informovala ČSOB své klienty na sociálních sítích. Nefunkční bylo i call centrum banky.
Pro výběr hotovosti ČSOB doporučila využít bankomaty ostatních bank. Na obnovení služeb intenzivně pracujeme. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za trpělivost, uvedl mluvčí peněžního ústavu Patrik Madle.
„Šlo o krátkodobý výpadek naší sítě bankomatů, platebních terminálů a částečně i internetového bankovnictví. Služby ale pro naše klienty už postupně nabíhají. Příčina byla interní a souvisela nejspíš s výpadkem datového centra. Všechno však ještě analyzujeme,“ řekl mluvčí ČSOB Patrik Madle pro iDNES.cz.
Banka měla ve 14:00 zveřejnit hospodářské výsledky za první čtvrtletí, což kvůli technickým problémům odložila na později.
ČSOB je součástí mezinárodní bankovní a pojišťovací skupiny KBC, která aktivně působí v Belgii a zemích střední a východní Evropy.