Diskuze
Češi skončili na Djerbě v jiném hotelu. Cestovka jim to neřekla
Děkujeme za pochopení.
H.K.
CK Blue Style okrádá své klienty!!!
Mám podobné zkušenosti s CK Blue style. zájezd do tuniska jsme měli rezervovaný půl roku dopředu - ale týden před odletem nám bylo sděleno, že jsme byli přeloženi na djerbu do jiného hotelu, byli jsme nuceni akceptovat all inclusive, o které jsme nestáli, odcestovat do jiné destinace, doplatit 10.000 Kč za hotel, akceptovat změnu termínu - odlet o dva dny dříve - v práci jsem měla kvůli tomu VELKÉ nepříjemnosti.
DEN PŘED ODLETEM nám navíc telefonicky sdělili, že odlétáme s několikahodinovým zpožděním, prakticky odlet z ČR pět min. před půlnocí = tj. tento den jsme měli již celý zaplacen v hotelu, totéž při odletu - letěli jsme ve 2 hod. ráno, opět tento den jmse měli zaplacený v hotelu i se stravou atd.
cestovka nás v podstatě OKRADLA O DVA DNY DOVOLENÉ.
když jsme odjížděli na letiště, delegátka nám děkovala, že jsme využili služeb jejich CK a lidé v autobuse (včetně mě)sborově řvali - NAPOSLEDY!!!!!
můžu být ještě ráda, že nás nepotkala změna hotelu na místě.
vojta
Blue style
Stravili jsme s Blue style při odletu z Monastiru 12 hodin na letišti přes noc s malými dětmi. Už s nima nikam a nikdy !!
Lojza
Re: Blue style
Nechapu proc vsichni jezdi neustale s cestovkami, ktery vlastni arabove.Exim, Sunny days, Blue style-porad dokola je v ve vsech prostredcich omylane, jak tyto cestovky zrovna nejednaji fer, ale lidi porad zajezdy u techto zminenych cestovek kupuji, jako vztekli.Staci se podivat na odkazy na netu- ubytovani, treba v Dominikanske Republice.5hvezdickovy hotel vas bude stat na 14 noci kolem 900 -1500usd s programem ALL.K tomu letenku z Nemecka bezne kupuji pravda mimo nemeckou sezonu za 300-400 eur na osobu,vcetne vsech tax.Kdyz budete malinko hledat, tak dovolenou v karibiku poridite na 14 noci kolem 20 -25 tisic Kc.To se nebavim o 3 hvezd. hotech, ktere stoji 35-50eur pro dva s programem all.Navic nedostane strevni potize narozdil od Egypta
Anonym
Mně jen není jasné...
... proč by to ty cestovky dělaly dobrovolně, když hotel, do kterého účastníky zájezdu přesunou, stojí stejně... Na tom nic nevydělají, jen mají starosti s nespokojenýými klienty...
Ono to je prostě tak, jak se píše dole v diskusi, že hotely riskují overbooking a když nastane problém, tak česká cestovka je první na ráně, protože Němce nikdo nevyhodí - těch jezdí více a ztráta turistů z Německa by hotel bolela víc... Stejný problém je s odlety - to si vážně myslíte, že posun odletů si vymýšlí CK? Že tím snad něco ušetří? Charterové lety se prostě musí vejít do volných oken a když se zpozdí třeba řádný let, charter už se nevejde a musí čekat...
Proto to mají cestovní kanceláře v podmínkách - to jsou věci, které prostě nemohou ovlivnit - jen tím, že s příslušným hotelelem, eventuálně leteckou společností rozvážou smlouvu... Což se v případě hotelů většinou děje, u leteckých společností je to samozřejmě složitější, tam takový výběr není...
blaba
Blue Style - spokojenost
Já teda na obranu cestovky vyjadřuji naprostou spokojenost. Byli jsme v červenci v Tunisku. Borj Cedria Hotel Caribbean World 4 hvězdičky. Přijeli jsme tam už dost pozdě večer a hladoví. Měli pro nás připravenou lehkou dobrou večeři. Pokoje pěkné akorát na našem pokoji jsme objevili závadu u sprchy, tak jsme řekli našemu delegátovi (rodilý tunisan, ale uměl perfektně česky) a okamžitě jsme dostali nový a lepší. Každý den jsme měli čisté povlečení a uklizeno. Jídlo all inclusive paráda. Pláže uklizené a písečné. Bar na pláži i s lehkým jídlem byl taky super. V našem hotelu byly trvale 2 české delegátky. Takže jakékoliv problémy se řešily ihned. Při odletu jsme sice měli 2 hodiny zpoždění, ale za to cestovka nemohla. Nad Evropou bylo dost špatné počasí, tak asi letadlo z Prahy startovalo později.
Radka
Rhodos s Blue-style
I já jsem jednou z nespokojených klientů CK Blue-style. Letos jsme letěli na Rhodos, nikdo z CK nás neupozornil na mezipřistání cestou tam, to jsme se dozvěděli až na letišti před odletem. Hotel pěkný, v tomto směru vše v pořádku. Problémy nastaly s dobou odletu. Ještě před odletem jsem si ověřovala dobu letů na letišti a byly mi podány naprosto rozdílné informace. Volala jsem tedy do CK, zde mi bylo řečeno, že mám věřit jim. Odlétat jsmě měli v 16,30, večer před odletem jsme se dozvěděli ve21,30, že let byl změněn, odlet v časných ranních hodinách. Jelikož jsme přišli o snídani i oběd, chtěli jsme alespoň balíček pro děti na cestu. Nebylo nám vyhověno. Máme si prý přečíst všeobecné podmínky, že CK má nárok změnit de facto co chce dle svých potřeb. Nikoho nezajímalo, že si musíme nějak zajistit dopravu z letiště, že s sebou máme malé děti .... Jako kompenzaci jsem dostala 400,- Kč.
Pavel
S TOUTO CK UŽ NIKDY NEJEDU!!!!!!
jsem další,kdo se vrátil z Djerby z původně objednaného krásného hotelu Diana Rimmel.Přestože nám bylo řečeno, že hotel je volný,tak nás delegátka šoupla do jiného hotelu,který vůbec neodpovídal kvalitě objednávaného hotelu.Nechápu,proč CK vůbec katalog vydává,když Vás stejně dá do hotelu,který si sama určí.Známí měli s sebou malé děti pro které se vybírala písčitá pláž i moře,zde byl přístup pro děti naprosto ideální-SAMÉ KAMENY V MOŘI A KORÁLY. Ještě nám arogantní delegátkoku Dolečkovou bylo sděleno,že vlastně delegát tam není pro nás,ale jen pro to,aby nám řekl, kam se dá jet např na výlet.REKLAMACE NA TUTO CK JIŽ BYLA PODÁNA, TAK SE SNAD ZAČNE KONEČNĚ NĚCO DÍT A NEBUDOU OBELHÁVAT DALŠÍ KLIENTY,KTEŘÍ CHTĚJÍ JET NA SVOJI VYSNĚNOU DOVOLENOU.díky této CK se na ni totiž nikdy nedostanete.
NEDEJTE SE NAPÁLIT A S TOUTO CK NEJEZDĚTE......
Eva
S touto CK už nikdy
Souhlasím se všemi negativními názory na CK Blue - Style. Letos jsme byli na Rhodosu, hotel pěkný, v tomto směru vše ok. Ovšem jednání delegátky strašné, lhala ohledně výletů, jen aby je prodala. např. výlet okruh ostrovem (nejdražší výlet z nabídky), proběhl s polským průvodcem v polštině!!!! Na tuto skutečnost nás jaksi madam zapomněla upozornit. Popsat její chování a prístup ke klientům by bylo na dlouho. Takže jednoduše dovolená hezká, ale ne rozhodně zásluhou zaměstnanců CK. Příště budu rozhodně volit jinou CK, hlavně po přečtení těchto článků. A to si myslím, že ve srovnání s jinými klienty této CK jsme vlastně měli hezkou dovolenou.
Nataša
Děs
Takových podvodných cestovek je tu řada např. My Planet, také expert.. nejenže klientům dává jiné hotely než mají objednáno z důvodu ž e je plný /ačkoli je poloprázdný/, ale také s mnoha hotely v katalogu nemá ani smlouvy.. je až s podivem jak vesele jim podnikání kvete.. dneska může mít cestovní kancelář každej trouba a pak to takhle vypadá...
Lenka Majnerová
S CK BLUE STYLE JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!!!!
jsme další z podvedených klientů,kteří jsme se vrátili 17.7. z Djerby.Objednali jsme si hotel Diana Rimmel, bylo nám potvrzeno,že hotel je volný a můžeme se ubytovat. Nakonec byl změněn.Arogantní jednání delegátky Dolečkové jsem ještě nezažila. Hotel Diana jsme si vybrali proto,že měl být v moři písek kvůli dětem. Dovolenou jsme trávili u bazénu. Dále v Dianě měl být Blue Club,zábava v češtině a hlavně i pro děti.Zde Blue Club nebyl.Což považuji za další nedodržení podmínek. TOTO JEDNÁNÍ NECHÁPU A NEVÍM PROČ JSME O TOM NEBYLI INFORMOVÁNI PŘED ODLETEM.NELETĚLA BYCH TOTIŽ NIKAM.
REKLAMACI JSEM PODALA JAK PÍSEMNĚ, TAK TELEFONICKY PŘÍMO NA CK BLUE STYLE.
Jan Hrubeš
CK Blue Style podvádí vesele dál !
Jsem onen člověk, který dal podnět iDNES.cz k napsání tohoto článku a včera jsem se vrátil do ČR. Během dneška jsem vytvořil webové stránky s upozorněním a postupem jednání CK Blue Style. Pokud máte zájem se dozvědět více, zde je adresa: http://www.volny.cz/oznameni/bluestyle.htm
Smutné ovšem je, že podvod na klienty CK Blue Style pokračuje dále a další nespokojení zákazníci této cestovní kanceláře tedy budou přibývat.
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Výrobce sektů Freixenet bude ve Španělsku masivně propouštět. Révu deptá sucho
Španělsko-německá společnost Freixenet, které je známá pro svá šumivá vína, oznámila masivní...
Tesla hlásí pokles tržeb i zisku, urychlí výrobu cenově dostupnějších vozů
Čistý zisk amerického výrobce elektromobilů Tesla v prvním čtvrtletí letošního roku klesl o 55...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...