Ve druhém čtvrtletí se její hrubý provozní zisk (EBITDA) meziročně zvýšil o 32,7 procenta na 726,9 milionu zlotých (zhruba 4,3 miliardy korun) a tržby společnosti vzrostly o 12,5 procenta na téměř 2,7 miliardy zlotých (15,9 miliardy korun).
„Druhé čtvrtletí bylo pro společnost Allegro plné milníků. Pokračujeme v růstu našeho podnikání a zvyšování ziskovosti v Polsku, zatímco postupně expandujeme do zahraničí,“ uvedl šéf podniku Roy Perticucci. Dodal, že celkový počet aktivních kupujících na platformách firmy překročil 20 milionů.
Klíčové pro Allegro v Česku spíše je, jak dlouho je ochotno financovat poměrně nákladný marketing a zda se mu podaří získat loajální zákazníky, kteří budou online nákupy začínat přímo na Allegru – stejně jako zákazníci v Polsku.