CREDITAS: z banky pro zhodnocení úspor je lídr v technologiích se širokou nabídkou produktů

Málokterá finanční instituce zažila v uplynulých třech letech tak dynamický růst jako Banka CREDITAS. Přízeň klientů si tradičně získávala hlavně svojí nabídkou spořicích a depozitních produktů a úvěrů pro středně velké firmy. V posledním období ale razantně promluvila i do moderních technologií pro pohodlnou správu financí a do produktové nabídky. Jen během podzimu v její nabídce přibyly hypotéky a účty pro děti s nejlepšími parametry na trhu.

Jak rostla síť poboček

leden 2019
přehrát znovu

Do konce roku 2019 banka plánuje otevření pobočky ve Znojmě, přesný termín dosud není stanoven.

Co čeká klienty na pobočkách

CREDITAS funguje na finančním trhu přes 23 let. Zpočátku působila jako záložna, na podzim 2016 získala jako první záložna bankovní licenci, která jí umožnila všestranný a velmi výrazný rozvoj. V lednu roku 2017 se klientům představila jako banka. CREDITAS je jednou z mála bank na domácím trhu s českým kapitálem a českým vlastníkem. Tím je finančník a investor Pavel Hubáček.

Advertorial
vytvořeno ve spolupráci s

Dlouhodobě byl obchodní model Banky CREDITAS postavený na dobrém zhodnocování vkladů a na úvěrování domácích středně velkých firem. Po vstupu na bankovní trh zůstala zachována zásada, že klienti zde dostanou nadstandardní zhodnocení a nabídka bude vždy patřit mezi nejlepší na trhu. Ať už je řeč o spořicích účtech, termínovaných vkladech nebo později i o investičních nástrojích jako jsou firemní dluhopisy nebo podílové fondy.

Zejména díky atraktivní nabídce zhodnocení úspor rostla banka od roku 2017 velmi dynamickým tempem. Z dvaceti tisíc klientů je nynějších více než osmdesát tisíc, bilanční suma vzrostla téměř šestinásobně na současných bezmála 65 miliard korun.

Logo banky na její olomoucké budově.

„Důvěra našich klientů nás velmi těší. Patříme mezi menší banky, což vnímáme jako výhodu. Právě díky tomu dokážeme být velmi flexibilní, rychle reagovat na změny a očekávání našich klientů, ale také být sami lídry a přinášet jako první na trh nové produkty, služby a technologie. Dalším aspektem je schopnost najít individuální řešení na míru, hlavně v úvěrové oblasti,“ popisuje předseda představenstva Banky CREDITAS Vladimír Hořejší. S rostoucím počtem klientů roste i počet poboček. Za poslední tři roky se ztrojnásobil na současných 34 a banka i nadále plánuje tuto síť rozšiřovat.

Jedním z důležitých cílů banky bylo přinést klientům kvalitní řešení nejen pro spoření, ale i pro platební styk, a postupně se dostat do pozice jejich hlavní banky. Principy, na nichž banka staví, jsou výhodnost, jednoduchost, srozumitelnost a uživatelská přívětivost. Běžný účet s vedením a platební kartou zdarma s obsluhou přes počítač a mobil je již samozřejmostí. Další výhodou je neomezený počet výběrů z bankomatů nejen v ČR, ale kdekoli na světě zdarma a jedny z nejlepších směnných kurzů pro platby v cizích měnách. Něco unikátního má Banka CREDITAS i v prémiovém segmentu. Kartu Mastercard Real Gold, vyrobenou z opravdového zlata v omezené edici sta kusů. Jde o první kartu tohoto druhu nejen v Česku, ale i v Evropě. „Je to jedinečná záležitost i v celosvětovém kontextu, proto také karta získala prestižní ocenění Mezinárodní karetní asociace Élan Award za unikátní inovaci,“ podotýká Vladimír Hořejší.

Mastercard Real Gold – karty z pravého zlata v černém a zlatém provedení.

Velký prostor pro inovace se bance otevřel se zavedením nové evropské směrnice PSD2, která umožnila otevřené bankovnictví, tedy propojení a ovládání účtů od různých bank z jednoho místa, jedné aplikace. CREDITAS byla první na českém trhu, kdo takovou mobilní aplikaci přinesl. Od podzimu roku 2018 tak mohou klienti používat mobilní multibankovní aplikaci Richee, přes níž lze ovládat účty od čtrnácti bank, včetně dvou slovenských. Klienti zde vidí agregované toky i zůstatky, mohou vyhledávat v historii či provádět platby. Bonbónkem je vlastní účet Richee, který, kromě výhod typických pro účty od CREDITAS, přináší úročení části zůstatku do 300 tisíc korun ve výši 1,5 % ročně, a 0,5 % pro část zůstatku nad tuto úroveň.

Na podzim roku 2018 banka představila aplikaci Richee - první multibankovní aplikaci na českém trhu.

V inovacích a nových produktech jde banka postupně krok za krokem a neustále pracuje na vylepšeních. Zatím posledními novinkami bylo spuštění hypoték a představení dvou dětských účtů. U obou platí, že jejich parametry jsou velmi atraktivní a konkurenceschopné. Sazby hypoték u CREDITAS začínají na 2,09 % ročně, výhodou je rychlost vyřízení a absence poplatku za předčasné splácení. Dětské účty jsou spíše doplňkem portfolia, přesto však doplňkem velmi zajímavým. Svými vlastnostmi, jako je vysoké úročení, výběry z bankomatů po celém světě zdarma či ovládání přes moderní platformu Richee, jsou jak Richee účet Junior, tak Spoření Richee Junior na naprosté špičce českého trhu.

Banka CREDITAS financuje jako česká banka především české firmy a společnosti. Na rozdíl od větších konkurentů je schopna vytvořit jim podmínky na míru a zakládá si na individuálním přístupu.

CREDITAS nezapomíná ani na společenskou odpovědnost. Proto se vloni stala generálním partnerem obecně prospěšné společnosti Společně pro děti. Ta pomáhá dětem, kterým rodiče nebo dětský domov nemohou poskytnout dostatečnou finanční podporu pro osobní rozvoj. „Je skvělé, že kromě instituce samotné se do pomoci aktivně zapojují také naši zaměstnanci,“ uzavírá předseda představenstva Banky CREDITAS Vladimír Hořejší.

Nepřehlédněte