Remíza ve Slavonicích byla původně postavena pro parní lokomotivy a potom prodloužena pro čtyřosé motorové vozy. Ty tam ovšem začaly nocovat až v 21. století GPS: 48.9945667N, 15.3483397E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Bývalá parní vodárna ve stanici Slavonice počátkem 90. let 20. století GPS: 48.9942622N, 15.3487928E
Autor: Aleš Filip
Původní slavonická parní vodárna se dostala do soukromých rukou. Snad bude mít štěstí a dočká se důstojné rekonstrukce GPS: 48.9942956N, 15.3487742E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolaudace trati z Telče do Slavonic v roce 1902. Dráha do Rakouska bude otevřena až o rok později GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Slavnostní zahájení provozu mezi Waidhofenem a Slavonicemi v roce 1903 GPS: 48.9938100N, 15.3493375E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanice Slavonice v roce 1910 GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanice Slavonice v roce 1912. Zatímco parní vodárna se dochovala dodnes, skladiště za staniční budovou ne. GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Rakouský motorový vůz VT 20.01 ve stanici Slavonice v roce 1925 GPS: 48.9938100N, 15.3493375E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanici Slavonice zdobila v roce 1951 nezbytná rudá hvězda GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Posun ve Slavonicích v roce 1978 GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanice Slavonice v roce 1988. Sice bez rudé hvězdy, ale s rudými vlajkami GPS: 48.9938803N, 15.3492836E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Nádražní budova ve Slavonicích byla postavena jako typ 16H GPS: 48.9939119N, 15.3493239E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Slavonice GPS: 48.9939086N, 15.3493106E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Budova lampárny na slavonickém nádraží byla po roce využívána také jako celní úřad GPS: 48.9937942N, 15.3494528E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Slavonice prošla v roce 2009 modernizací kvůli plánovanému propojení s Rakouskem GPS: 48.9934661N, 15.3495081E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Slavonice prošla v roce 2009 modernizací kvůli plánovanému propojení s Rakouskem. Z něj nakonec sešlo. Zcela zbytečně tak byla na waidhofenském zhlaví osazena odjezdová návěstidla GPS: 48.9934661N, 15.3495081E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Posledních 100 metrů kolejí za Slavonicemi je už řadu let vyloučených GPS: 48.9909939N, 15.3527681E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek kolejí za stanicí Slavonice směrem na Fratres GPS: 48.9903419N, 15.3541672E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí za stanicí Slavonice směrem na Fratres GPS: 48.9903419N, 15.3541672E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Likvidace kolejí od Slavonic ke státní hranici proběhlo počátkem 90. let 20. století. Tehdy měla dráha ještě šanci na obnovu GPS: 48.9902478N, 15.3551686E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanice Slavonice z ptačí perspektivy. Je vidět i stopa původní tratě GPS: 48.9903683N, 15.3545292E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Při jízdě z Rakouska se strojvedoucímu i cestujícím naskytly velkolepé pohledy na renesanční Slavonice GPS: 48.9899308N, 15.3573464E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediný dochovaný původní kilometrovník na českém území
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zřejmě původní betonová patka telefonního sloupu. Pohraničníci měli svoje telefonní dráty vedeny jinde. GPS: 48.9885044N, 15.3593775E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Při jízdě z Rakouska se strojvedoucímu naskytl úchvatný pohled na věž slavonického farního kostela Nanebevzetí Panny Marie GPS: 48.9888292N, 15.3591856E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Rovný úsek trati, kde v dubnu 1939 vykolejila německá (původně rakouská) lokomotiva 92.2289 GPS: 48.9888292N, 15.3591856E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nehoda německé (původně rakouské) lokomotivy 92.2289 za Slavonicemi v dubnu 1939 GPS: 48.9882342N, 15.3597389E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Nehoda německé (původně rakouské) lokomotivy 92.2289 za Slavonicemi v dubnu 1939 GPS: 48.9882342N, 15.3597389E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Poslední dochovaný kamenný propustek. Další by zřejmě zasypán při výstavbě cyklostezky GPS: 48.9842281N, 15.3625378E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pod náspem lze nalézt ještě původní pražce GPS: 48.9838867N, 15.3626533E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pod náspem lze nalézt ještě původní pražce GPS: 48.9838867N, 15.3626533E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na místě ocelového mostku před státní hranicí vznikla na cyklostezce betonová lávka. Pro cyklisty, kteří „muldu“ nečekají, může být nebezpečná. GPS: 48.9827883N, 15.3623903E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytek původních kolejí na českém území těsně před státní hranicí počátkem 90. let 20. století GPS: 48.9827294N, 15.3624150E
Autor: Aleš Filip
Zářez na státní hranici počátkem 90. let 20. století. Právě v těchto místech bylo v roce 1952 vytrháno 10 metrů kolejí, aby se na západ nedostal případný vlak s uprchlíky GPS: 48.9821828N, 15.3621208E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Vypadá to, že vedení zabezpečovacího zařízení bylo při rekonstrukci stanice Slavonice dotataženo až ke státní hranici. GPS: 48.9824186N, 15.3622603E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pomyslná hranice se v posledních měsích opět změnila na hranici opravdovou. GPS: 48.9820164N, 15.3619678E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky kolejí v úseku Slavonice - Fratres těsně přes státní hranicí počátkem 90. let 20. století GPS: 48.9820911N, 15.3620458E
Autor: Aleš Filip
Hraniční kámen pozemku dráhy. Písmena S-Z (Schwarzenau - Zlabings) jsou už nečitelná
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Od státní hranice lze dohlédnout na poslední původní úsek náspu, po kterém nevede cyklostezka. Majitel domu na rakouském území si totiž nepřál, aby mu cyklisté okukovali pozemek. GPS: 48.9814925N, 15.3615361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Od státní hranice lze dohlédnout na poslední původní úsek náspu, po kterém nevede cyklostezka. Majitel domu na rakouském území si totiž nepřál, aby mu cyklisté okukovali pozemek. GPS: 48.9814925N, 15.3615361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Od státní hranice lze dohlédnout na poslední původní úsek náspu, po kterém nevede cyklostezka. Majitel domu na rakouském území si totiž nepřál, aby mu cyklisté okukovali pozemek. GPS: 48.9814925N, 15.3615361E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Pohled od zastávky Fratres směrem k rakousko - české hranici. GPS: 48.9785397N, 15.3570719E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Fratres v roce 1973. Osobní vlak bude sunout až do Waldkirchenu, tam parní lokomotiva objede soupravu a souprava bude sunout zpět do Fratres. Teprve pak bude vlak vypraven do Schwarzenau GPS: 48.9764014N, 15.3554156E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Zastávka Fratres v roce 1973. Osobní vlak bude sunout až do Waldkirchenu, tam parní lokomotiva objede soupravu a souprava bude sunout zpět do Fratres. Teprve pak bude vlak vypraven do Schwarzenau GPS: 48.9764014N, 15.3554156E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Zastávka Fratres v roce 1973. Osobní vlak bude sunout až do Waldkirchenu, tam parní lokomotiva objede soupravu a souprava bude sunout zpět do Fratres. Teprve pak bude vlak vypraven do Schwarzenau GPS: 48.9764014N, 15.3554156E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Zastávka Fratres v roce 1975. Osobní vlak je připraven k odjezdu směr Schwarzenau. Původně trať pokračovala do Slavonic GPS: 48.9764014N, 15.3554156E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Zastávka Fratres z ptačí perspektivy. V rámci stavby cyklostezky vyrostla replika dřevěné čekárny a obnoven byl i mostek k rakousko - české hranici GPS: 48.9764694N, 15.3554197E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Slavnostně vyzdobená lokomotiva na nádraží ve Waidhofenu při zahájení provozu do Slavonic v roce 1903 GPS: 48.8150392N, 15.2766550E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Stanice Schwarzenau GPS: 48.7460531N, 15.2673100E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Podrobný plánek traťového úseku Slavonice - státní hranice z roku 1924
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Jízdní řád trati Kostelec u Jihlavy - Slavonice - Schwarzenau z roku 1912. Mezi Moravou a Rakouskem tehdy jezdily tři páry vlaků denně
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Kostelec u Jihlavy - Slavonice - Švarcenava z roku 1918. Od tohoto roku se muselo ve Slavonicích přestupovat
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Kostelec u Jihlavy - Slavonice z roku 1921. Ze Švarcenavy zajížděl do Slavonic jenom jeden pár vlaků denně
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Kostelec u Jihlavy - Slavonice z roku 1931. Spojů ze Švarcenavy do Slavonic už jezdily dva páry vlaků
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD trati Cejle-Kostelec - Slavonice z roku 1938
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Jízdní řád Německých říšských drah trati Dačice - Schwarzenau z roku 1943
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Jízdní řád ÖBB trati Schwarzenau - Fratres z roku 1974
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Úsek Slavonice - Fratres na vojenské mapě z roku 1952
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice
Parní vodárna ve Slavonicích během dokončování stavby trati v roce 1902. Lokomotiva v popředí sloužila při stavbě dráhy GPS: 48.9942322N, 15.3486831E
Autor: sbírka Muzejní expozice místní dráhy Kostelec - Telč - Slavonice