Směrová tabule ve stanici Broumov. Do Otovic ale pravidelné vlaky nejezdí od roku 2005 GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Meziměstí (Halbstadt) na unikátním snímku z května 1919. V pozadí je vidět, že trať na Waldenburg už byla elektrifikovaná
Autor: Sbírka: Roman Jeschke
Stanice Broumov v dobách Rakouska-Uherska. Foto pochází ze staniční kroniky
Autor: Národní archiv ČR - sbírka staničních kronik
Stanice Broumov v roce 1925. Foto pochází ze staniční kroniky
Oslavy 1. máje 1949 ve stanici Broumov. Foto pochází ze staniční kroniky
Odklízení sněhu ve stanici Broumov v období po 2. světové válce GPS: 50.5802808N, 16.3395961E
Autor: Železniční muzeum Meziměstí
Pravidelný osobní vlak odjíždí z Broumova do Otovic GPS: 50.5802808N, 16.3395961E
Autor: Železniční muzeum Meziměstí
Stanice Broumov GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Do Broumova zajíždějí pravidelné vlaky ČD GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Otovické zhlaví stanice Broumov GPS: 50.5807436N, 16.3395617E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Světelná předvěst staniceBroumov ve směru od Otovic je stále funkční GPS: 50.5699600N, 16.3446319E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Světelná předvěst stanice Broumov ve směru od Otovic je stále funkční GPS: 50.5699600N, 16.3446319E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Základ mechanické předvěsti stanice Broumov ze 30. let 20. století GPS: 50.5694967N, 16.3454475E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Některé pražce mezi Broumovem a Otovicemi pocházejí z roku 1929. Tento je bukový
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediný historický snímek parního vlaku v zastávce a nákladišti Otovice GPS: 50.5610992N, 16.3726625E
Autor: sbírka Jiřího Kučery
Zastávka Otovice stále čeká na pravidelné vlaky GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Někdejší konečná stanice Otovice. Malá výpravní budova slouží jako rodinný dům. GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Malá výpravní budova v Otovicích slouží jako rodinný dům. GPS: 50.5612369N, 16.3718297E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Některé kolejnice na trati do Střední Stěnavy byly vyrobeny v roce 1928 GPS: 50.5608553N, 16.3735142E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dřevěné skladiště v Otovicích zřejmě pochází z roku 1876 GPS: 50.5608553N, 16.3735142E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Plánek zastávky Ottendorf Kirche (Otovice zastávka) jako exponát Železničního muzea Meziměstí
Autor: Železniční muzeum Meziměstí
Pravidelný vlak v zastávce Otovice zastávka v roce 1993 GPS: 50.5597428N, 16.3885842E
Autor: Oldřich Čížek
Drezína s postřikem proti plevelu v zastávce Otovice zastávka v září 2020 GPS: 50.5597428N, 16.3885842E
Autor: archiv Oldřicha Čížka
Konec trati na českém území, Otovice zastávka GPS: 50.5597819N, 16.3884433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Provizorní ukončení tratě na českém území vydrželo od roku 1953 GPS: 50.5597819N, 16.3884433E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejnice ukrytá v přejezdu polní cety GPS: 50.5596353N, 16.3890764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propustek pod už zaniklou částí tratě GPS: 50.5596353N, 16.3890764E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový mostek u Otovic je i po desítkách let bez provozu ve velmi dobrém stavu GPS: 50.5580294N, 16.3932444E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový mostek u Otovic je i po desítkách let bez provozu ve velmi dobrém stavu GPS: 50.5580294N, 16.3932444E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poslední ocelový mostek na českém území GPS: 50.5524767N, 16.4058844E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Československý obrněný vlak Moskva obsadil v červnu 1945 stanici Střední Stěnava. Po pár dnech se museli vojáci stáhnout
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu GPS: 50.5511167N, 16.4161544E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Uložení ocelového mostu přes řeku Stěnavu GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Největší stavba na trati, ocelový most přes řeku Stěnavu, je už na polském území GPS: 50.5511167N, 16.4162403E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území začátkem 90. let 20. století
Autor: Aleš Filip
Trať na polském území na začátku 90. let
Autor: Aleš Filip
Propustek pod náspem před zastávkou Dolní Tuntschendorf GPS: 50.5517097N, 16.4348925E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěrná zeď původní trati před zastávkou Dolní Tuntchendorf GPS: 50.5513211N, 16.4371133E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník před zastávkou Dolní Tuntschendorf. Číslování polské části tratě začínalo po roce 1945 ve Střední Stěnavě GPS: 50.5513211N, 16.4371133E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf. Niveleta současné vlečky je zhruba o metr níže, než původní trať GPS: 50.5513314N, 16.4379822E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf. Niveleta současné vlečky je zhruba o metr níže, než původní trať GPS: 50.5513314N, 16.4379822E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Konec kolejí na polském území v bývalé zastávce Dolní Tuntschendorf GPS: 50.5513211N, 16.4381539E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lomy na melafyr u Tuntschedorfu s nákladištěm na dobové pohlednici
Autor: polska-org.pl
Nákladiště melafyru vareálu někdejší zastávky Dolní Tuntschendorf GPS: 50.5511608N, 16.4421667E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Výhybna Ścinawka Górna na vlečce do Tlumaczówa GPS: 50.5334983N, 16.4836817E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať do bývalé zastávky Dolní Tuntschendorf (Tlumaczów) byla obnovena jako vlečka v roce 2010 GPS: 50.5289425N, 16.4980156E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stanice Mittelsteine (Střední Stěnava/Ścinawka Średnia) na snímku ze začátku 20. století GPS: 50.5261269N, 16.5059428E
Autor: fotopolska.eu
Personál stanice Mittelsteine na dobovém snímku GPS: 50.5266133N, 16.5050886E
Autor: polska-org.pl
Stanice Mittelsteine (Ścinawka Średnia/Střední Stěnava) na dobové pohlednici GPS: 50.5266067N, 16.5050350E
Autor: fotopolska.eu
Poštovní pytel stanice ČSD Střední Stěnava jako exponát Železničního muzea Meziměstí
Autor: Železniční muzeum Meziměstí
Stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava). Kolej úplně vpravo vedla do Broumova GPS: 50.5267872N, 16.5047747E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) bylo postaveno podle pruských plánů. GPS: 50.5264600N, 16.5054400E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nádražní budova stanice Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) bylo postaveno podle pruských plánů. GPS: 50.5264600N, 16.5054400E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jízdní řád prvních vlaků mezi Chocní a Broumovem
Jízdní řád trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1900
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Říšských drah trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1942
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Říšských drah trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Střední Stěnava z roku 1945. Úsek Otovice kostel - Střední Stěnava je bez pravidelného provozu
Autor: zelpage.cz
Grafikon z roku 1946 stále počítal s pravidelnými vlaky do Střední Stěnavy. Tento model dopravy ale nebyl nikdy realizován. Dnes je vystaven v Železničním muzeu Meziměstí
Autor: Železniční muzeum Meziměstí
Jízdní řád PKP trati Ścinawa Średnia (Ścinawka Średnia) - Tuczyn (Tlumaczow/Tuntschendorf) z roku 1946. Celý úsek byl bez pravidelného provozu
Autor: Ogólnopolska Baza Kolejowa
Jízdní řád ČSD trati Chocenň - Meziměstí - Broumov Ścinawa Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) z roku 1947. Úsek Otovice kostel - Stední Stěnava je bez provozu
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád PKP trati Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) - Tuczyn (Tlumaczow/Tuntschendorf) z roku 1947. Celý úsek byl bez pravidelného provozu
Autor: Ogólnopolska Baza Kolejowa
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov Ścinawka Średnia (Mittelsteine/Střední Stěnava) z roku 1949. Úsek Otovice kostel - Stední Stěnava je bez provozu
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD trati Choceň - Meziměstí - Broumov - Otovice kostel z roku 1954. S úsekem do Střední Stěnavy se už definitivně nepočtá
Autor: zelpage.cz
Mapa trati Meziměstí - Broumov - Mittelsteine (Střední Stěnava)
Autor: mapy.opevneni.cz