Novojičínské severní nádraží na výřezu z dobové pohlednice GPS: 49.5917081N, 18.0186739E
Autor: Muzeum Novojičínska
Novojičínské severní nádraží na dobové pohlednici
Autor: sbírka Ondřeje Demjana
Staniční budova Nový Jičín Horní nádraží v roce 2020 GPS: 49.5917611N, 18.0187047E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Staniční budova Nový Jičín Horní nádraží v roce 2020 GPS: 49.5917611N, 18.0187047E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.456 ve stanici Nový Jičín horní nádraží jako Os 23159, 28. září 1997 GPS: 49.5915658N, 18.0189758E
Autor: Tomáš Kašpařík
Vykolejení motorového vozu 810.234 a přívěsného vozu 010.316 ve stanici Nový Jičín horní nádraží, 26. června 2003 GPS: 49.5921358N, 18.0187831E
Autor: DKV Valašské Meziříčí, sbírka Aleše Kršky
Stanice Nový Jičín horní nádraží s motorovým vozem 810.191, duben 2007 GPS: 49.5216411N, 18.0219422E
Autor: Vojtěch Gášek
Likvidace kolejových kolejí probíhala v roce 2012 ve stanici Nový Jičín horní nádraží. Trať proto musela být paradoxně místy opravena, aby se mohla kolejová pole svážet právě sem. GPS: 49.5911439N, 18.0191567E
Autor: Muzeum Novojičínska
Skladiště s rampou ve stanici Nový Jičín horní nádraží v roce 2020 GPS: 49.5914517N, 18.0188333E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Továrna na klobouky J. Hückel und Söhne na dobové kresbě. V pozadí jsou vidět nákladní vlaky, které firma využívala, a také výtopna. GPS: 49.5902458N, 18.0191058E
Autor: Muzeum Novojičínska
Nakládka zboží kloboučnické firmy J. Hückel und Söhne ve stanici Nový Jičín horní nádraží GPS: 49.5912508N, 18.0190011E
Autor: Muzeum Novojičínska
Výtopna ve stanici Nový Jičín horní nádraží v říjnu 2004 GPS: 49.5902181N, 18.0201492E
Autor: Jiří Reitmayer
Interiér výtopny ve stanici Nový Jičín horní nádraží v říjnu 2004 GPS: 49.5902181N, 18.0201492E
Autor: Jiří Reitmayer
Osobní vlak opouští stanici Nový Jičín horní nádraží a míří Hostašovic. GPS: 49.5912508N, 18.0190011E
Autor: Muzeum Novojičínska
Železniční trať z Hodslavic do Nového Jičína po povodni (24. 6. 2009)
Autor: Josef Gabzdyl, Městský úřad Nový Jičín
Ničivá voda zlikvidovala železnici mezi Hodslavicemi a Novým Jičínem. Z vozu V3S také mnoho nezůstalo.
Autor: Michal Polášek, pro iDNES.cz
Železnici mezi Novým Jičínem a Hostašovicemi takto poničila povodeň. Přeměna v cyklostezku se táhne.
Autor: Alexandr Satinský, MAFRA
Koleje železnice mezi Novým Jičínem a Hostašovicemi připomínaly po povodni horskou dráhu.
Autor: Josef Gabzdyl, iDNES.cz
Podemletá trať 326 v Bludovicích, červen 2010 GPS: 49.5751444N, 18.0213722E
Autor: Jiří Reitmayer
Rok po povodních se dalo v říčce Zrzávce v Bludovicích ještě leccos najít, červen 2010 GPS: 49.5751444N, 18.0213722E
Autor: Jiří Reitmayer
Kamenný propustek před zastávkou Bludovice GPS: 49.5721136N, 18.0231464E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Základy zastávky Bludovice GPS: 49.5721136N, 18.0231464E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
První most přes říčku Zrzávku v Bludovicích GPS: 49.5645536N, 18.0261103E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník 0,2 vlečky do Vojenského opravárenského podniku Bludovice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Předávací kolejiště vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice a tratě 326, únor 2007 GPS: 49.5618286N, 18.0278431E
Autor: Vojtěch Gášek
Předávací kolejiště vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice a tratě 326, únor 2007 GPS: 49.5618286N, 18.0278431E
Autor: Vojtěch Gášek
Elektroinstralační skříně na předávacím kolejišti vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice a trati 326 GPS: 49.5608897N, 18.0274836E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dvojice lokomotiv ČD, které obsluhovaly vlečku do VOP na předávacím kolejišti v Bludovicích v roce 2004. GPS: 49.5594839N, 18.0261236E
Autor: Aleš Krška
Předávací kolejiště vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice a tratě 326 GPS: 49.5594075N, 18.0259708E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kilometrovník 0,7 vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice přes silnici I/57
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vlečkový most Vojenského opravárenské podniku Bludovice přes silnici I/57, únor 2007 GPS: 49.5579800N, 18.0224786E
Autor: Vojtěch Gášek
Vlečkový most Vojenského opravárenského podniku Bludovice přes silnici I/57 GPS: 49.5579392N, 18.0221889E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most vlečky do Vojenského opravárenského podniku Bludovice je ve velmi dobrém stavu GPS: 49.5579911N, 18.0225750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opuštěné výhybkářské stanoviště vlečky Vojenského opravárenského podniku Bludovice GPS: 49.5577250N, 18.0187689E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Vrata vlečky do areálu Vojenského opravárenského podniku Bludovice GPS: 49.5575283N, 18.0175031E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Druhý most přes Zrzávku mezi zastávkami Bludovice a Hodslavice GPS: 49.5573683N, 18.0247583E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Poškozená trať mezi druhým a třetím mostem přes Zrzávku mezi Bludovicemi a Hodslavicemi, 6. listopadu 2010 GPS: 49.5570889N, 18.0248125E
Autor: Stanislav Plachý, Klub přátel lokálek
Jeden z mála dochovaných kilometrovníků trat 326
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Třetí most přes Zrzávku mezi zastávkami Bludovice a Hodslavice GPS: 49.5557850N, 18.0247156E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.191 mezi Bludovicemi a Hodslavicemi GPS: 49.5549022N, 18.0243081E
Autor: Tomáš Kašpařík
Poškozená trať za třetím mostem přes Zrzávku mezi Bludovicemi a Hodslavicemi, 6. listopadu 2010 GPS: 49.5556692N, 18.0246517E
Autor: Stanislav Plachý, Klub přátel lokálek
Stejné místo v roce 2020, násep nebyl dosypán a cyklostezka vede prohlubní. GPS: 49.5556772N, 18.0246564E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Srážka motorového vozu 810.180 s popelářským vozem v Hodslavicích, 30. prosince 2003 GPS: 49.5523072N, 18.0262342E
Autor: sbírka Aleše Kršky
Nákladní fotovlak opouští zastávku Hodslavice, duben 2005 GPS: 49.5499922N, 18.0267969E
Autor: archiv obce Hodslavice
Zastávka Hodslavice GPS: 49.5500567N, 18.0267728E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přístřešek pro cestující na zastávce Hodslavice GPS: 49.5501403N, 18.0265636E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediné dochované koleje Jičínky jsou zaasfaltované v přejezdu u zastávky Hodslavice GPS: 49.5499314N, 18.0268908E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať mezi zastávkami Hodslavice a Mořkov GPS: 49.5452431N, 18.0409081E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810.191 mezi zastávkami Hodslavice a Mořkov GPS: 49.5422419N, 18.0434483E
Autor: Tomáš Kašpařík
Motorový vůz 810.394 opouští zastávku Mořkov, srpen 2007 GPS: 49.5389836N, 18.0441508E
Autor: Vojtěch Gášek
Motorový vůz 810.234 ve stanici Mořkov, březen 2006. Kolej vpravo vede do pily. GPS: 49.5372814N, 18.0444192E
Autor: Tomáš Kašpařík
Zastávka Mořkov GPS: 49.5373378N, 18.0446094E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Budova zastávky Mořkov je v téměř původním stavu. GPS: 49.5373378N, 18.0446094E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V zastávce Mořkov stále stojí původní světla. GPS: 49.5373378N, 18.0446094E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
U zastávky Mořkov stále stojí původní telefonní sloupy i s rozvaděčem drážního telefonu. GPS: 49.5373378N, 18.0446094E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 742.262 v čele manipulačního vlaku mezi Mořkovem a Hostašovicemi, 7.9.1999
Autor: Tomáš Kašpařík
Hraniční kámen tratě Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží s písmeny NB (k.k. privilegierte Kaiser Ferdinands-Nordbahn)
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonový základ mechanického návěstidla před stanicí Hostašovice GPS: 49.5222025N, 18.0251581E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propustek pod tratí 326 GPS: 49.5217253N, 18.0240531E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraniční kámen trat Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží s písmeny NB (k.k. privilegierte Kaiser Ferdinands-Nordbahn). Otázkou je, proč nese číslo 7?
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje do Nového Jičína horního nádraží se za stanicí Hostašovice odklánějí od hlavní tratě GPS: 49.5216411N, 18.0219422E
Autor: Vojtěch Gášek
V těchto místech se Jičínka odpojovala od hlavní tratě GPS: 49.5216244N, 18.0222236E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Osobní vlak ve stanici Hodslavice (dnes Hostašovice) nadobovém snímku GPS: 49.5210803N, 18.0165336E
Autor: Muzeum Novojičínska
Nádraží Hodslavice (dnes Hostašovice) na dobové pohlednici GPS: 49.5210803N, 18.0165658E
Autor: Muzeum Novojičínska
Stanice Hodslavice (dnes Hostašovice) na dobové pohlednici GPS: 49.5210969N, 18.0165239E
Autor: archiv obce Hodslavice
Motorový vůz 810.234 ve stanici Hostašovice jako Os 23154, 15. července 2002 GPS: 49.5210525N, 18.0164544E
Autor: Tomáš Kašpařík
Motorový vůz 810.234 ve stanici Hostašovice, 31. prosince 2005 GPS: 49.5210525N, 18.0167442E
Autor: Tomáš Hegar
Kilometrovník 1 stojí u stanice Hostašovice. V těchto místech by ovšem měl správně být kilometr 0 GPS: 49.5211978N, 18.0166608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kolejiště stanice Hostašovice směrem na Nový Jičín GPS: 49.5211978N, 18.0166608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opravená nádražní budova stanice Hostašovice GPS: 49.5211978N, 18.0166608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží
Autor: mapy.opevneni.cz
Mapa tratí společnosti Severní dráha císaře Ferdinanda
Jízdní řád trati Hostašovice (Hodslavice) - Nový Jičín severní nádraží z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice (Hodslavice) - Nový Jičín státní nádraží z roku 1921
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice (Hodslavice) - Nový Jičín státní nádraží z roku 1937
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice (Hodslavice) - Nový Jičín severní nádraží z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice (Hodslavice) - Nový Jičín z roku 1951
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád trati Hostašovice - Nový Jičín horní nádraží z roku 2006
Autor: zelpage.cz