Stanice Cheb v roce 1866 na dobové pohlednici Sbírka Roberta koutného GPS: 50.0738039N, 12.3801525E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Nádraží v Chebu na fotografii z roku 1912. Budova byla v roce 1945 zničena spojeneckým náletem. GPS: 50.0738039N, 12.3801525E
Autor: Deutsche Fotothek
Stanice Cheb. Z této kolej pravděpodobně odjížděly vlaky do Slapan a Waldsassenu. GPS: 50.0729553N, 12.3802492E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Cheb se svými železničními tratěmi na dobové panoramatické pohlednici z počátku 20. století
Autor: ceskedrahy.de
Trať ze Schwandorfu přes Waldsassen do Chebu zakreslená do mapy
Autor: mapy.idnes.cz
V těchto místech za chebským nádražím odbočovala kolej do Waldsassenu GPS: 50.0599614N, 12.3830708E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Drážní těleso směrem na Slapany (Waldsassen) slouží jako cyklostezka GPS: 50.0597272N, 12.3833069E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje v km 24,734 před napojením na plzeňskou trať v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0588511N, 12.3840300E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Ještě na přelomu osmdesátých a devadesátých let 20. století sloužil zbytek tratě před Chebem k odkládání vagonů Foto: Jiří Randa 50.0520314N, 12.3876778E
Autor: JIří Randa
Přes novodobý tunel má vést silnice na Podhrad GPS: 50.0504072N, 12.3877058E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dochovaný drážní domek u silnice na Podhrad GPS: 50.0493739N, 12.3875342E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Podél někdější trati až ke státní hranici se dochovaly původní bavorské kilometrovníky
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
A také několik zbytků sloupů telefonního vedení GPS: 50.0482233N, 12.3878772E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje na kamenném mostě v km 23,348 v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0460447N, 12.3876992E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Kamenný most v km 23,348 v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0460447N, 12.3876992E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Největší drážní stavba na českém území, kamenný most s cihlovou klenbou v km 23,348 GPS: 50.0460875N, 12.3877272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Detail precizně provedené cihlové klenby kamenného mostu v km 23,348 GPS: 50.0460875N, 12.3877272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Patník, který označoval hranici pozemku dráhy. Na rozdíl od rakouských není označen jménem dráhy
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Na drážním tělese je patrné, že se připravovalo na položení druhé koleje. GPS: 50.0460875N, 12.3877272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje na „ukradeném“ mostě v km 22,580 v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0396261N, 12.3876414E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
„Ukradený“ most v km 22,580 v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0396261N, 12.3876414E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Článek MFD z 19. 2. 2008 o ukradeném mostě
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Další strážní domek slouží jako občerstvení pro cyklisty a bruslaře GPS: 50.0383633N, 12.3873194E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hraničník Bavorských východních drah ul trati 17m
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný překladový propustek nechala chebská radnice před několika lety opravit GPS: 50.0371231N, 12.3864933E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zářez na trati před zastávkou Slapany směrem k Chebu GPS: 50.0314239N, 12.3803994E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Základ mechanického vjezdového návěstidla před zastávkou Slapany. Bylo využíváno kvůli zaústění vlečky z lomu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Detail základu mechanického vjezdového návěstidla před zastávkou Slapany. To bylo využíváno kvůli zaústění vlečky z lomu.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propust na chebském zhlaví zastávky Slapany GPS: 50.0299800N, 12.3760650E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Přádelna ve Slapanech na dobové pohlednici. V pozadí násep tratě Cheb - Waldsassen s jedoucím vlakem sbírka Jiřího Raka GPS: 50.0288944N, 12.3750136E
Autor: sbírka Jiřího Raka
Slapany / Schloppenhof s nádražím na dobové pohlednici
Autor: zanikleobce.cz
Kolejiště bývalé lomové vlečky GPS: 50.0298081N, 12.3742222E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jediná dochovaná fotka zastávky Slapany. Je na ní vidět původní staniční budova a vlevo dodnes dochovaný strážní domek. Zřetelná jsou také dopravní kolej, výtažná kolej a spojka z lomu Sbírka Vladimíra Hoppa GPS: 50.0289653N, 12.3716553E
Autor: sbírka Vladimíra Hoppa
Plán zastávky Slapany z roku 1948 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0292375N, 12.3729147E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Strážní domek u zastávky Slapany GPS: 50.0291619N, 12.3726450E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Slapany. Dochovala se jen hrana nástupiště, návěstidlo je pouze dekorace postavená v souvislosti s cyklostezkou. Vlevo za strouhou byla výtažná kolej z kamenolomu. GPS: 50.0291033N, 12.3717008E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Stavby ve svahu naproti zastávce Slapany ukrývají podle plánu z roku 1948 vodovod do obytné budovy a státního statku za kolejemi GPS: 50.0288933N, 12.3705853E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Most v km 22,580. Původně byl ocelový, v roce 2008 ale nosníky někdo ukradl GPS: 50.0460875N, 12.3877272E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Koleje na mostě v km 20,407 v roce 1977 Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0284758N, 12.3651108E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Most v km 20,407 je nejblíže německým hranicím. V roce 1977 proto pod ním ležely protitankové zátarasy Sbírka Roberta Koutného GPS: 50.0284758N, 12.3651108E
Autor: Sbírka Roberta Koutného
Opěry mostu v km 20,407 jsou stále připravené na rozšíření o druhou kolej GPS: 50.0285003N, 12.3650814E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Opěry mostu v km 20,407 jsou stále připravené na rozšíření o druhou kolej GPS: 50.0285003N, 12.3650814E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Státní hranice mezi Českem a Německem. Trať pokračovala dál přes Waldsassen do Wiesau. Kolejové pole bylo na hranici umístěno v souvislosti s výstavbou cykostezky GPS: 50.0286689N, 12.3551331E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zbytky kolejí na německém území před hranicemi s Československem na snímku z osmdesátých let 20. století sbírka Jiřího Raka
Autor: sbírka Jiřího Raka
Trať z Waldsassenu do Chebu na dobové panoramatické pohlednici z počátku 20. století
Autor: ceskedrahy.de
Jízdní řád Německých říšských drah pro trať z Waldsassenu do Chebu z roku 1934
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád Německých říšských drah pro trať z Waldsassenu do Chebu z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD pro trať z Waldsassenu do Chebu z roku 1947. Koleje byly v té době na hranicích už vytrhané
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD pro trať z Waldsassenu do Chebu z roku 1951. Koleje byly v té době na hranicích dávno vytrhané
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád ČSD pro trať ze Slapan do Chebu z roku 1959.
Autor: zelpage.cz
Železniční trať z Chebu do Slapan zakreslená do historické německé mapy
Autor: Deutsche Fotothek