Dochované kolejiště místního nádraží v Nezamyslicích GPS: 49.3336244N, 17.1586011
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lávka přes trať Brno - Přerov ve stanici Nezamyslice, spojnice s místním nádražím GPS: 49.3350847N, 17.1607819E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Schodiště ze staniční lávky k místnímu nádraží v Nezamyslicích GPS: 49.3347219N, 17.1606611E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Připomínka 80. výročí trati Nezamyslice - Morkovice na jedné ze zahradních chatek v Nezamyslicích
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Remíza pro traťové stroje na místním nádraží v Nezamyslicích pamatuje ještě parní provoz do Morkovic GPS: 49.3345244N, 17.1605658E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 433.019 v čele osobního vlaku 84556 ve stanici Nezamyslice (30. dubna 1977) GPS: 49.3337753N, 17.1589608E
Autor: Ondřej Řepka
Místní nádraží v Nezamyslicích v březnu 2009 GPS: 49.3342622N, 17.1600697E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Dochované kolejiště místního nádraží v Nezamyslicích GPS: 49.3336244N, 17.1586011
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Motorový vůz 810 292 ve stanici Nezamyslice (10. března 1997) GPS: 49.3336619N, 17.1586844E
Autor: Rosťa Kolmačka
Místo původní staniční budovy místního nádraží v Nezamyslicích GPS: 49.3336244N, 17.1586011
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Definitivní konec kolejí za Nezamyslicemi GPS: 49.3316903N, 17.1550150E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Betonová patka někdejšího vjezdového návěstidla do stanice Nezamyslice GPS: 49.3317531N, 17.1551586E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 433.019 v čele manipulačního vlaku 84565 přejíždí ocelový most přes řeku Hanou (30. dubna 1977). GPS: 49.3300364N, 17.1548475E
Autor: Ondřej Řepka
Motorový vůz 810 292 na cestě mezi Nezamyslicemi a Morkovicemi u mostu přes řeku Hanou (10. března 1997) GPS: 49.3305261N, 17.1547764E
Autor: Rosťa Kolmačka
Most přes Hanou v březnu 2009 GPS: 49.3301100N, 17.1548661E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Původní ocelový most přes řeku Hanou GPS: 49.3300061N, 17.1548689E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní ocelová konstrukce mostu přes řeku Hanou GPS: 49.3300167N, 17.1548769E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní hektometrovník 0,6 km GPS: 49.3296233N, 17.1549131E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Jeden z mála pohozených pražců podél trati GPS: 49.3298119N, 17.1548917E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať od zastávky Těšice ve směru do Nezamyslic GPS: 49.3216386N, 17.1590169E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 433.019 v čele manipulačního vlaku 84564 za zastávkou Těšice (30. dubna 1977) GPS: 49.3196661N, 17.1617139E
Autor: Ondřej Řepka
Nákladová rampa ve stanici Tištín GPS: 49.3134636N, 17.1663608E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní toalety pro cestující ve stanici Tištín GPS: 49.3133711N, 17.1665753E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 433.019 v čele osobního vlaku 84556 ve stanici Tištín (30. dubna 1977) GPS: 49.3133542N, 17.1668853E
Autor: Ondřej Řepka
Stanice Tištín v březnu 2009 GPS: 49.3135694N, 17.1663419E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Stanice Tištín GPS: 49.3133264N, 17.1669939E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Dochovaný hektometrovník 2.8 km za stanicí Tištín GPS: 49.3125939N, 17.1690819E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Překladový propustek za stanicí Tištín GPS: 49.3125011N, 17.1693006E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať vede v Tištíně přes kamenný most GPS: 49.3098719N, 17.1713122E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Kamenný most v Tištíně GPS: 49.3098719N, 17.1713122E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Oblouk za stanicí Tištín v březnu 2009 GPS: 49.3117781N, 17.1708561E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Lokomotiva 433.019 v čele osobního vlaku 84560 za Tištínem (30. dubna 1977). GPS: 49.3076883N, 17.1693797E
Autor: Ondřej Řepka
Pohled na příjezd k Tištínu od Morkovic GPS: 49.3042292N, 17.1719544E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Trať 302 nabízela cestujícím romantické výhledy GPS: 49.3031697N, 17.1735061E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Propustek za Tištínem vbřzu 2009 GPS: 49.3047331N, 17.1715589E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Propustek za Tištínem GPS: 49.3047497N, 17.1715564E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Torza telefonních sloupů lemují celou trať GPS: 49.3031697N, 17.1735061E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V březnu 2009 už místy chyběly koleje Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Ocelový most přes Tištinku GPS: 49.2855308N, 17.1728531E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Ocelový most před stanicí Koválovice - Osíčany GPS: 49.2855275N, 17.1728558E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Lokomotiva 433.019 v čele osobního vlaku 84556 ve stanici Koválovice-Osíčany (30. dubna 1977). GPS: 49.3300364N, 17.1548475E
Autor: Ondřej Řepka
Motorový vůz 810 292 ve stanici Koválovice-Osíčany GPS: 49.2826239N, 17.1733828E
Autor: Leoš Tomančák
Stanice Koválovice-Osíčany v březnu 2009 GPS: 49.2831636N, 17.1727417E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Opravená staniční budova Koválovice-Osíčany GPS: 49.2830256N, 17.1728397E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Nákladová rampa ve stanici Koválovice - Osíčany GPS: 49.2829731N, 17.1727994E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Původní označení stanice Koválovice - Osíčany GPS: 49.2824619N, 17.1733975E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Prasklice v březnu 2009 GPS: 49.2808400N, 17.1839547E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Zastávka Prasklice v roce 2013 GPS: 49.2808306N, 17.1844361E Foto: Tomáš Živna
Autor: Tomáš Živna
Ukazatele na cyklostezce před zastávkou Uhřice u Kroměříže GPS: 49.2763692N, 17.1998750E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Zastávka Uhřice u Kroměříže s původní čekárnou v květnu 2005 GPS: 49.2755572N, 17.2004450E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Zastávka Uhřice u Kroměříže s patrnou hranou nástupiště GPS: 49.2755047N, 17.2004275E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Asymetrický most přes Morkovický potok GPS: 49.2718842N, 17.2015864E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Hnací motor stavby trati z Nezamyslic do Morkovic, páter Přecechtěl, na snímku učitelského sboru morkovické obecné školy z roku 1908. Antonín Přecechtěl stojí třetí zprava se založenýma rukama přímo za řídícím Františkem Hrabem.
Motorový vůz 810 292 ve stanici Morkovice (10. března 1997) GPS: 49.2537056N, 17.2107861E
Autor: Rosťa Kolmačka
Kolejová pláň stanice Morkovice GPS: 49.2544625N, 17.2105408E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Překládání poutěného zboží z povozů na vagony ve stanici Morkovice v roce 1942 GPS: 49.2546972N, 17.2102497E
Překládání poutěného zboží z povozů na vagony ve stanici Morkovice v roce 1942 GPS: 49.2546972N, 17.2102497E
Překládání poutěného zboží z povozů na vagony ve stanici Morkovice v roce 1942 GPS: 49.2546972N, 17.2102497E
Lokomotiva 433.019 objíždí v Morkovicích soupravu mezi osobními vlaky 84556 a 84557. Vyfoceno 30. dubna 1977. GPS: 49.2536842N, 17.2110128E
Autor: Ondřej Řepka
Lokomotiva 433.019 objíždí v Morkovicích soupravu mezi osobními vlaky 84556 a 84557. Vyfoceno 30. dubna 1977. GPS: 49.2536842N, 17.2110128E
Autor: Ondřej Řepka
Motorový vůz 810 292 ve stanici Morkovice (10. března 1997) GPS: 49.2537056N, 17.2107861E
Autor: Rosťa Kolmačka
Motorový vůz 810 292 ve stanici Morkovice (10. března 1997) GPS: 49.2537056N, 17.2107861E
Autor: Rosťa Kolmačka
Motorový vůz 810 292 ve stanici Morkovice GPS: 49.2542956N, 17.2107647E
Autor: Leoš Tomančák
Remíza s vodárnou ve stanici Morkovice v roce 2008 GPS: 49.2541825N, 17.2108586E
Autor: Tomáš Živna
Stanice Morkovice v březnu 2009 GPS: 49.2538306N, 17.2108144E Foto: Rosťa Kolmačka
Autor: Rosťa Kolmačka
Nádražní studna ve stanici Morkovice GPS: 49.2533972N, 17.2110544E
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Mapa trati mezi Nezamyslicemi a Morkovicemi
Autor: NiKM
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1912
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1931
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1944
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1956
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1975
Autor: zelpage.cz
Jízdní řád tratě Nezamyslice–Morkovice z roku 1990
Autor: zelpage.cz